مقتدی صدر بر ادامه تظاهرات علیه اشغالگری تاکید کرد

رئیس جریان صدر خطاب به تظاهرکنندگان عراقی گفت: به تلاش‌های خود برای نابودی فساد و پایان اشغالگری در کشور ادامه دهید و ما با شما هستیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سومریه نیوز، مقتدی صدر، رئیس جریان صدر خطاب به تظاهرکنندگان عراقی گفت: به تلاش‌های خود برای نابودی فساد و پایان اشغالگری در کشور ادامه دهید و ما با شما هستیم.

مقتدی صدر روز پنجشنبه با انتشار مطلبی در حساب توئیتر خود، خطاب به تظاهرکنندگان گفت: (به تظاهرات خود) علیه فساد در کشور ادامه دهید و ما در کنار شما هستیم. هیچ کشوری با اشغالگری و هیچ حاکمیتی با فساد وجود ندارد.

رئیس جریان صدر افزود: این دو تظاهرات دو نور از یک چراغ است که درخت مبارک اصلاحات را روشن می‌کند تا شاخه‌های درخت زیتون عراقی بر ملت و طیف‌های مختلف آن سایه افکند و به عنوان ستاره‌ای درخشان نه شرقی و غربی باشد تا ظلم اشغالگر، دست‌های فساد، تروریست‌ها، طرفداران خشونت و تاریکی ‍را از بین ببرد و از آزادی، صلح و دوستی با همسایگان، عزت و کرامت و جایگاه رفیع مقابل ملت‌های شریف بهره‌مند شویم.

رئیس جریان صدر در ادامه افزود: اعتدال و میانه روی راه و روش ما، صلح هدف ما و حاکمیت خواسته ماست تا همه صدا‌های طرفدار خشونت و تسلیم خاموش شود و نه شما خارجی هستید و نه ما تابع و پیرو هستیم بلکه ما و شما عراقی بوده و با هم زندگی می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۶ دی ۱۳۹۸
دمت گرم بابا کاری که خیلی وقت پیش باید انجام میدادین ۰۰۰
آخرین اخبار