در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«نفس‌های طلایی» در رادیو قرآن شنیدنی می‌شوند

مسابقه «نفس‌های طلایی» با موضوع تقلید تلاوت به صورت ماهانه از رادیو قرآن پخش می‌شود.

مسابقه «نفس‌های طلایی» با محوریت تقلید تلاوت برگزار می‌شودمحمد امین مهدوی مدیر گروه علوم قرآنی رادیو قرآن، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدام جدید این شبکه‌ در برگزاری مسابقه‌ای ویژه مخاطبان گفت: مسابقه‌ای با عنوان «نفس‌های طلایی» با هدف گسترش فرهنگ تلاوت در جامعه طراحی شده که در آن دو بخش کوتاه از دوتلاوت قاریان مشهور جهان اسلام، پخش می‌شود.

وی افزود: هریک از قاریان و علاقه مندان می‌توانند یکی از دو تلاوت را انتخاب و به بهترین و نزدیکترین شیوه اجرا کنند و از طریق پایگاه اطلاع رسانی شبکه‌ رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال نمایند.

مهدوی در رابطه با جوایز این مسابقه توضیح داد: هر ماه ۶ هدیه ۱ میلیون تومانی به ۶ نفر تعلق خواهد گرفت. داوری شرکت‌کنندگان در دو مقطع زیر شانزده سال و بالای ۱۶ سال انجام می‌شود که متناسب با میزان شرکت کننده، تعداد هدایا نیز توزیع خواهد شد.

مدیرگروه علوم قرآنی رادیو قرآن تصریح کرد: چنانچه علاقه مندان هر دو بخش را تقلید نمایند، دو بار در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

وی بیان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه‌ اصلی پایگاه اطلاع رسانی شبکه‌ رادیویی قرآن به نشانی radioquran.ir مراجعه کنند. 

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار