ارسال آثار نخستین جشنواره ملی رادیو زیارت که به میزبانی مشهد برگزار می شود تا ۳۰ بهمن تمدید شد.

تمدید ارسال آثار نخستین جشنواره ملی رادیو زیارتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نصر پور مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی برگزاری جشنواره ملی رادیو زیارت گفت: این جشنواره با هدف گسترش فرهنگ زیارت، ایجاد رقابت‌های تخصصی بین برنامه‌سازان سازمان صدا و سیما، ترویج گفتمان رهبری در سه حوزه دین معرفت و زیارت، ایجاد موج توانمند‌سازی در حوزه رسانه برگزار می شود.

او افزود: این جشنواره نخستین تجربه مراکز استان‌ها برای برگزاری یک جشنواره ملی است که داوران باید در آن دقت و جامعیت لازم در آثار ارسالی را لحاظ کند تا طرح‌های نو با محتوا و با ایده جدید در آثار این جشنواره را شاهد باشیم.

مدیر رادیو زیارت هم در این نشست گفت: جشنواره امسال در بخش‌های جوان زیارت اقتصاد و زیارت و آثاری با مضمون حاج قاسم سلیمانی ارزیابی می‌شود و شرکت کنندگان در این جشنواره آثار خود را باید در شش حوزه: برنامه‌های ساده و ترکیبی، نمایش، خبر، فضای مجازی، موسیقی و پژوهش و نویسندگی ارسال کنند.

افشار افزود: علاقه‌مندان می‌توانند به آدرس zeirat.seda.ir وارد شوند و آثار خود را در این سامانه بارگذاری کنند و ما کد رهگیری را برای آن‌ها ارسال خواهیم کرد.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.