لزوم دارا بودن مجوز پذیرش گردشگر سلامت برای پزشکان

پذیرش گردشگر سلامت در مطب پزشکان و خدمات دهندگان به گردشگران مشروط به دریافت مجوز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیل خیامی مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تدوین شیوه‌نامه نحوه صدور مجوز گردشگری سلامت برای نخستین بار در کشور از سوی این دانشگاه به ثمر رسید و بر این اساس پذیرش بیمار خارجی در مطب پزشکان شاغل به کار در مشهد و خراسان رضوی با دریافت مجوز میسر است.

او ادامه داد: پیش از این دریافت مجوز از سوی بیمارستان‌ها و مراکز جراحی محدود برای پذیرندش گردشگر سلامت الزامی بود، از این پس با تدوین شیوه‌نامه نحوه صدور مجوز گردشگری سلامت، پذیرش بیمار خارجی در مطب پزشکان هم نیازمند دریافت همین مجوز است.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۴ بیمارستان و سه کلینیک و مرکز جراحی محدود تاکنون در مشهد مجوز گردشگری سلامت را دریافت کرده‌اند.

خیامی افزود: شیوه‌نامه نحوه صدور مجوز گردشگری سلامت با همکاری سازمان نظام پزشکی مشهد به منظور ساماندهی گردشگری سلامت در خراسان رضوی به زودی ابلاغ می‌شود.

سالانه بیش از ۶۰۰ هزار گردشگر سلامت وارد ایران می‌شوند و خراسان رضوی با جاذبه‌ها و ظرفیت‌های مختلف در جذب گردشگر سلامت پیشگام در کشور است.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.