معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

کمبود دارویی در رامهرمز وجود ندارد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در شهرستان رامهرمز کمبود دارو وجود ندارد و عرضه دارو روال عادی دارد.

حسین برزگر معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز چهارشنبه ۲ بهمن ماه به همراه کارشناسان حوزه غذا، دارو، آزمایشگاه، تجهیزات پزشکی و دفتر تحقیق و توسعه معاونت غذا و دارو، از مرکز بهداشت و درمان شهرستان رامهرمز بازدید بعمل آمد.

کمبود دارویی در رامهرمز وجود ندارد

او افزود: در ادامه این بازدی از داروخانه‌های فعال در شهرستان رامهرمز بازدید شد و از نزدیک وضعیت عرضه و توزیع دارو و موجودی اقلام دارویی مورد بررسی قرار گرفت.

برزگر اظهار داشت:در بازرسی‌های انجام شده از داروخانه ها، کمبود دارویی مشاهده و گزارش نشد و متقاضیان و بیماران مختلف از نحوه توزیع دارو رضایت داشتند.

کمبود دارویی در رامهرمز وجود ندارد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: بازدید از بیمارستان‌های مادر و امام خمینی (ره) رامهرمز نیز از دیگر برنامه‌های امروز بود.

این مقام مسئول در ادامه گفت: در بازدید‌های دوره‌ای که از بیمارستان ها، داروخانه‌ها و مراکز بهداشت و درمان صورت می‌گیرد، هرگونه فعالیت در این مراکز بررسی می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه مشکل اعم از ارائه خدمات دارویی، کمبود دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی نسبت به رفع سریع آن اقدام می‌گردد.

برزگر در پایان تصریح کرد: به منظور رونق تولید در بخش مربوط به کالا‌های سلامت خصوصا محصولات بومی که قابلیت تولید صنعتی دارند آماده حمایت از تولید کنندگان هستیم.

کمبود دارویی در رامهرمز وجود ندارد

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.