آیا سلبریتی‌ها قانونا مجاز به استخدام بادیگارد هستند؟

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: هیچ کس اجازه ندارد با علامت و تجهیزات خاص، شخصی را تحت عنوان بادیگارد همراهی کند و اینگونه رفتارها غیرقانونی و قابل پیگرد است.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی ادامه داد: هر کسی از این عنوان استفاده کند یا رفتارهایی شبیه به بادیگاردها داشته باشد، حتماً مورد مؤاخذه قرار می‌گیرد و پلیس نیز مکلف به برخورد با چنین مواردی است.


بیشتربخوانید: تب استخدام بادیگارد در میان سلبریتی‌ ها


وی تصریح کرد: آدرسهایی به پلیس اعلام و عنوان شده بود که این دسته افراد در محلهای خاص، تحت عنوان بادیگارد آموزش می‌بینند که پیگیری توسط ما صورت گرفت اما برایمان محرز نشد که مراکزی سازمان‌یافته عده‌ای را تحت این عنوان آموزش دهد و بکارگیری کند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: البته مواردی در مشهد و چند استان کشور وجود داشته است که گروه‌هایی خاص، اقدام به همراهی سلبریتی‌ها کنند و برخورد با آنها صورت گرفته است.

شرفی یادآور شد: هیچ کس اجازه ندارد با علامت و تجهیزات خاص، شخصی را تحت عنوان بادیگارد همراهی کند و اینگونه رفتارها غیرقانونی و قابل پیگرد است.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی متذکر شد: در این زمینه، با پلیس فتا و امنیت نیز در تعامل هستیم و اگر موردی نیز توسط آنها اعلام شود، به صورت مشترک به آن پرونده رسیدگی می‌کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
امان از پولهای باد آورده.اگر این جماعت راست میگویند این جماعت ب اصطلاح سلبریتی اگر واقعا وجدان و انسانیت سرشان میشود با مردم صادق باشند .سیل سیستان وخیلی نیازمندیهای جامعه را با پولی ک در اختیار دارنددریابند نه فقط برای ورود ب بازیهای سیاسی آنهم به رهبری سفیر منحوس انگلیس اقدام کنند اگر شرافت دارند در میدانی ک نیاز هست ورود کنند و خواسته یا ناخواسته کاری نکنند ک دشمن شاد شویم.در غیر اینصورت
از چشم مردم می افتند.