مردم آزاری راننده خودرو برف روب در هوای سرد زمستانی!

راننده بی ملاحظه با عبور از محل تجمع برف در کنار خیابان موجب ایجاد مزاحمت برای چند عابر پیاده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از ویژگی‌های رانندگان بافرهنگ مراعات حال عابران پیاده در روز‌های بارانی و برفی است؛ به این معنی که چنین راننده‌ای در حالی که در ماشین گرم خود نشسته هرگز به خود اجازه نمی‌دهد  برای عابر بیچاره‌ای که در زیر باران یا سرمای زمستان در حال عبور از خیابان است با پاشیدن آب یا برف  ایجاد مزاحمت کند.

خوشبختانه بسیاری از رانندگان در چنین مواقعی با رسیدن به محل‌های تجمع آب یا برف از سرعت خودروی خود کاسته و با عبور مطمئن برای عابران پیاده دردسر ایجاد نمی‌کنند. اما گاهی در این میان رانندگان نیز هستند که در هوای بارانی یا برفی هرگز به چنین موضوع مهمی اهمیت نمی‌دهند و با بی ملاحظگی برای عابران پیاده ایجاد مزاحمت می‌کنند. مانند یک راننده برف روب اهل نیویورک آمریکا که به تازگی سه زن جوان را به درسر انداخت.

 ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته فروشگاه ضبط شده است نشان می‌دهد پس از خروج این سه زن از فروشگاه یک ماشین برف مقدار زیادی از آب گل آلود کنار خیابان را به سمت آن‌ها می‌پاشد. این اتفاق در ساعت ۶ عصر روز یکشنبه رخ داد. " سیرا نیکول "، راچِل دیِر" و "مادیسون وِنزِل" در حال خروج از فروشگاه " هِمپ کلودس CBC" در " سنترایچ" نیویورک بودند که ناگهان این حادثه رخ داد.

"سیرا نیکول "، با انتشار این پست در اینستاگرام خود از رانندگان خواست تا در هنگام بارندگی مراقب عابران پیاده نیز باشند. ویدئوی او تنها پس از گذشت ۱۰ ساعت از انتشار  تاکنون بیش از ۳ میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تنها یک جمله کافی است.‌ای کاش ما در هر موقعیتی، خود را به جای طرف مقابل می‌گذاشتیم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار