جزئیات سرقت مسلحانه ٢ کیلو طلا از طلافروش

فرار چند سارق نقابدار از یک مغازه طلافروشی و صدای شلیک گلوله. این تمام آن چیزی بود که از چند روز قبل در یک کلیپ ۱۵ ثانیه‌ای در فضای مجازی خبرساز شد.

جزئیات سرقت مسلحانه ٢ کیلو طلا از طلافروشبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امید خمیسی صاحب مغازه طلافروشی که در جریان درگیری مسلحانه با سارقان مجروح شده بود، بعد از عمل جراحی و ترخیص از بیمارستان چند روزی است که در خانه استراحت می‌کند و حال عمومی خوبی دارد.

صبح روز سه‌شنبه بود که امید مثل هر روز به مغازه طلافروشی‌شان در شهرک طالقانی بندر ماهشهر رفت و همان روز بود که باند سارقان مسلح به مغازه آن‌ها حمله کردند. امید ٣٠ ساله درباره روز حادثه گفت: یک مغازه طلافروشی در شهرک صنعتی ماهشهر داریم و مغازه دیگرمان در شهرک طالقانی است. من معمولا در مغازه شهرک صنعتی کار می‌کنم، اما آن روز برای انجام کاری کمک پدرم رفتم.

حدود ساعت ۱۰ صبح بود که یک مشتری وارد مغازه آن‌ها شد. مشتری‌های مغازه دو خانم بودند که می‌خواستند سرویس طلای عروس و النگو خریداری کنند. اما وقتی امید مشغول نشان دادن طلا‌ها به آن‌ها بود یکدفعه سارقان به مغازه آن‌ها حمله کردند: همه چیز در عرض چند دقیقه اتفاق افتاد. یکدفعه سه سارق که صورتشان را با پارچه پوشانده بودند به مغازه ما آمدند. وی افزود: اتفاقا آن روز عموی من هم جلوی در مغازه مشغول صحبت کردن با چند مغازه‌دار دیگر بود. سارقان دست او را گرفتند و به داخل مغازه کشاندند و شروع کردند به تیراندازی تا ما را تسلیم کنند که در برابر آن‌ها مقاومت نکنیم.

همان وقت بود که یک گلوله به پای من و یکی به دست عمویم اصابت کرد. آن دو خانم که مشتری مغازه بودند خیلی ترسیده بودند و از مغازه فرار کردند. سارقان هم از فرصت استفاده و طلا‌های مغازه را جمع کردند و با خودشان بردند. آن‌ها بیش از دو کیلوگرم طلا از مغازه سرقت کردند. سارقان مسلح بعد از این‌که از مغازه طلافروشی خارج شدند چند تیرهوایی زدند تا رهگذران مانع دور شدن آن‌ها از محل حادثه نشوند و سپس از مهلکه فرار کردند.

صحنه فرار آن‌ها توسط دوربین گوشی همراه یکی از رهگذران ضبط و در فضای مجازی خبرساز شد. بعد از آن، موضوع خیلی سریع به اطلاع ماموران پلیس و اورژانس رسید. پیگیری برای یافتن ردی از سارقان همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار