ارائه آثار برجسته در نخستین جشنواره فیروزه

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: استقبال از جشنواره استانی فیروزه خوب بوده است و بر ارائه تولیدات بومی خوزستان تاکید شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه استقبال از جشنواره استانی فیروزه خوب بوده است و بر ارائه تولیدات بومی استان تاکید شد گفت: نخستین جشنواره جایزه فیروزه خوزستان در بخش جنبی نمایشگاه کتاب برگزار شد.

او افزود: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیرخانه جشنواره فیروزه برگزار شده است.

جمشیدی بیان داشت: این جشنواره در بخش‌های مختلف محصولات و هدایای فرهنگی، بومی، کسب و کار‌های نوپا، تولیدات دیجیتال و نوشت افزار برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: فرهنگسازی در استفاده از کالا‌های فرهنگی ایرانی، اسلامی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

این مقام مسئول ادامه داد: این آثار از سوی داوران برجسته استانی مورد داوری قرار گرفت و نفرات برگزیده انتخاب شدند همچنین اساس کار بر تولیدات بومی استان گذاشته شد و از تمام افرادی که در زمینه محصولات فرهنگی در استان فعالیت دارند، طی اعلام فراخوان رسمی در سایت جشنواره جایزه فیروزه دعوت به عمل آمد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.