فروش ۷۵۰ میلیون تومان بن کتاب در چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: تاکنون ۷۵۰ میلیون تومان بن کتاب در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان به فروش رفته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در مقایسه با سال‌های گذشته رسانه‌های خوزستان امسال ورود جدی تری در زمینه انعکاس اخبار نمایشگاه کتاب داشتند و پوشش رسانه‌ای مطلوبی از نمایشگاه کتاب خوزستان امسال داشتیم.

او افزود: از ۸۰۰ میلیون تومان بن کتابی که برای نمایشگاه کتاب خوزستان در نظر گرفته شده، تاکنون ۷۵۰ میلیون تومان به فروش رفته و به یقین برای فروش بن برای فردا شب دچار مشکل می‌شویم.

جوروند بیان داشت: سال گذشته ۶۰۰ میلیون تومان بن کتاب برای فروش در نمایشگاه در نظر گرفته شد، اما امسال ۸۰۰ میلیون تومان بن فروش کتاب عرضه شد و من به جرات می‌گویم که نمایشگاه کتاب استان بعد از نمایشگاه کتاب تهران مهمترین نمایشگاه کتاب کشور است و همه ناشران در صحبتی که با آن‌ها داشتم از نحوه فروش راضی بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: این نشان می‌دهد که سال آینده باید میزان بن‌ها و عناوین کتاب‌ها را افزایش دهیم سال گذشته ۶۵ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب خوزستان عرضه شد، در حالی که امسال ۹۰ هزار عنوان کتاب به این نمایشگاه عرضه شده است.

 او ادامه داد: مردم اهواز نشان دادند که به کتاب علاقه‌مند هستند و علی رغم وجود همه مشکلات اقتصادی، همچنان اعتبار خاصی را برای خرید کتاب کنار گذاشته اند.

جوروند اظهار داشت: ما برای تمدید یک روزه‌ای نمایشگاه رایزنی و پیگیری کردیم که البته موافقت نشد و با توجه به تقویم برگزاری نمایشگاه کتاب چنین امکانی وجود ندارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.