مقام صهیونیست: پس از برگزاری انتخابات، طرح معامله قرن را اجرا می‌کنیم

رئیس ائتلاف آبی و سفید رژیم صهیونیستی از اجرای طرح معامله قرن پس از برگزاری انتخابات در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنی گانتز، رئیس ائتلاف آبی و سفید رژیم صهیونیستی از اجرای طرح معامله قرن پس از برگزاری انتخابات در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

بر این اساس، گانتز در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: طرح صلح ترامپ موسوم به معامله قرن تاریخی و بسیار بااهمیت است. پس از برگزاری انتخابات و تشکیل کابینه، با همکاری کشور‌های منطقه این طرح را اجرا خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: در گفتگو‌های خود با ترامپ درباره اهمیت مذاکره با فلسطینی ها، کشور‌های خاورمیانه و پادشاهی اردن رایزنی کردیم.

چند روز پیش، شبکه سیزده تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع در این رژیم بند‌هایی از طرح موسوم به معامله قرن را منتشر کرد و مدعی شد بر اساس این طرح، قدس اشغالی به طور کامل تحت سیطره صهیونیست‌ها خواهد بود و نمایندگی فلسطینی‌ها در آن نمادین خواهد بود. همچنین، اسرائیل به طور کامل بر منطقه غور الاردن (دره اردن) مسلط خواهد بود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ساعتی پیش پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد آمریکا جزئیات برنامه به اصطلاح صلح خاورمیانه را با عنوان «معامله قرن» سه شنبه منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار