بهره مندی ۶ روستای دورود از نعمت گاز

همزمان با دومین روز از دهه فجر طرح گازرسانی به ۶ روستای دورود با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمود ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در مراسم گازرسانی به روستای سیره علیا دورود افزود: انقلاب اسلامی ایران خدمت به محرومان و روستاییان را در دستور کار داشته و این مهم در دولت نیز مورد توجه می باشد که در این راستا ۱۷ میلیارد تومان برای انجام ۸۰ کیلومتر شبکه گازرسانی به این روستاها هزینه شده است.

محمود ثمینی با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد:‌ ایجاد خدمات رفاهی و زیرساختی از مهمترین برکات نظام جمهوری اسلامی بوده که با وجود کمبود منابع مالی و تحریم های شدید دشمنان اما همچنان مورد توجه مسوولان دولت و نظام می باشد.

او اظهار داشت: سیل فروردین ماه امسال خسارات بسیاری به زیرساخت های استان وارد کرد اما در عین بازسازی مناطق سیلزده از سایر نقاط استان غافل نبوده ایم و طرح های عمرانی را متناسب با شرایط و منابع مالی اجرا کرده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اضافه کرد: همزمان با فرارسیدن دهه فجر عملیات اجرایی و بهره برداری ۸۳۹ طرح با اعتبار یکهزار و ۴۴ میلیارد تومان در استان آغاز شده که از این تعداد ۸۰۲ طرح با اعتبار ۶۹۹ میلیارد تومان عمرانی و ۳۷ طرح با ۳۴۵ تومان اقتصادی است.

ثمینی ادامه داد: از مجموع طرح های عمرانی ۷۲۱ پروژه با ۴۸۱ میلیارد تومان افتتاحی و ۸۱ طرح با ۲۱۸ میلیارد تومان کلنگ زنی است و طرح های اقتصادی نیز شامل ۳۰ طرح افتتاحی با ۲۸۰ میلیارد تومان و هفت طرح آغازی با اعتبار ۶۶ میلیارد تومان هستند.

او با بیان اینکه فضا برای سرمایه گذاری در استان فراهم است تصریح کرد: در مجموع دهه فجر امسال ۷۵۰ طرح با ۷۶۰ میلیارد تومان بهره برداری می شود و عملیات اجرایی ۸۹ طرح با ۲۸۴ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: ایام مبارک دهه فجر ۱۴۳ پروژه با اعتبار ۸۹ میلیارد تومان در دورود کلنگ زنی و یا بهره برداری می شود که افتتاح بخش سی سی یو بیمارستان هفت تیر و آبرسانی به روستای ۵۰۰ نفره پشت قلعه دورود به ترتیب با ۱۰۰ میلیون تومان و ۷۰۰ میلیون تومان از جمله این طرح ها است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمی
۰۸:۰۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
چقدر خوشحال شدن
Iran (Islamic Republic of)
فاطمی
۰۸:۰۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
چقدر خوشحال شدن بنده خداها
آخرین اخبار