گازرسانی به ۲۰۹ واحد تولیدی و صنعتی در دستور کار شرکت گاز لرستان قرار گرفت

سرپرست شرکت گاز لرستان گفت: در سال جاری گازرسانی به ۲۰۹ واحد تولیدی و صنعتی در دستور کار شرکت قرار گرفت که از این تعداد تاکنون ۱۲۸ واحد به شبکه گاز وصل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرپرست شرکت گاز لرستان گفت: در سال جاری گازرسانی به ۲۰۹ واحد تولیدی و صنعتی در دستور کار شرکت قرار گرفت که از این تعداد تاکنون ۱۲۸ واحد به شبکه گاز وصل شده است.

فیروز خدایی در مورد پروژه‌های در دست اجرا جهت گازرسانی به صنایع اظهار کرد: گازرسانی به نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد، ۳ شهرک صنعتی شهرستان‌های پل‌دختر، کوهدشت و الشتر، فاز دوم توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ خرم‌آباد، ۲۲ کوره آجر پزی شهرستان ازنا، ۳ نیروگاه مقیاس کوچک CHP و ۲ جایگاه CNG از پروژه‌های مهم در دست اجرای این شرکت در بخش گازرسانی به صنایع است.

او  افزود: امیدواریم تا پایان سال این صنایع از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

سرپرست شرکت گاز لرستان در مورد وضعیت گازرسانی به واحد‌های صنعتی لرستان نیز بیان کرد: در سال جاری گازرسانی به ۲۰۹ واحد تولیدی و صنعتی در دستور کار شرکت قرار گرفت که از این تعداد تاکنون ۱۲۸ واحد به شبکه گاز وصل شده است.

خدایی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۰۰ واحد صنعتی در استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: با گازرسانی به این واحد‌های صنعتی، انرژی پاک گاز جایگزین مصرف سوخت مایع شده است.

او  رونق صنعت را نشان دهنده توسعه هر استان عنوان و خاطرنشان کرد: با توسعه گازرسانی به واحد‌های صنعتی و تولیدی علاوه برکاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری، رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و حفظ محیط زیست را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ب

گازرسانی به ۲۰۹ واحد تولیدی و صنعتی در دستور کار شرکت گاز لرستان

برچسب ها: شرکت گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار