سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان همچنان بدون مدیر/ پروژه‌ها با کدام اعتبار باید انجام شوند؟

در حالی برای احداث تاسیسات زیربنایی ۳۷ روستای سیل‌زده اعتباری وجود ندارد که سازمان برنامه و بودجه لرستان نیز بدون مدیر رها شده و پیگیری برای اختصاص اعتبار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در حالی برای احداث تاسیسات زیربنایی ۳۷ روستای سیل‌زده اعتباری وجود ندارد که سازمان برنامه و بودجه لرستان نیز بدون مدیر رها شده و پیگیری برای اختصاص اعتبار نمی‌شود.

امروز دوشنبه شورای هماهنگی ستاد بحران لرستان با حضور مدیران این استان در معاونت استانداری لرستان برگزار شد و یکی از مباحث مطرح شده در این جلسه موضوع تعیین تکلیف پروژه‌های احداث تاسیسات زیربنایی آب، برق و گاز روستا‌های سیل زده بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت : الان ۶ ماه بعد از سیل نشسته ایم می‌گوییم ۳۷ تا روستا داریم که تاسیسات زیربنایی ندارند و نزدیک ۲۰۰ میلیارد پول هم می‌خواهند و چیزی هم پیش بینی نشده است.

گودرز امیری با بیان اینکه تصمیم گیری باید منطبق بر حقایق باشد و نمی‌شود به مردم دروغ گفت، تصریح کرد: پروژه‌ها با کدام اعتبار باید انجام شوند؟!

در ادامه این جلسه و پس از بحث‌هایی پیرامون تامین اعتبار اجرای پروژه‌های تاسیسات زیربنایی ۳۷ روستای سیل زده لرستان، اعلام شد که سازمان برنامه و بودجه باید اعتبار مورد نیاز را تخصیص دهد؛ اما برای این سوال معاون استاندار لرستان که از سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان چه کسی در جلسه حضور دارد، پاسخی وجود نداشت!

سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان (برنامه و بودجه) در حال حاضر رئیس ندارد و این درحالیست که استان سیل زده لرستان نیازمند به پیگیری مستمر برای جذب و تخصیص اعتبار اجرای پروژه‌های جبران خسارت سیل است.

انتهای پیام/ب

سازمان برنامه و بودجه لرستان نیز بدون مدیر رها شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
چهار سال پیش قرار بود سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان سازمان چابک احیا بشود !

اما امروز می بینیم که حتی نمی تواند برای سازمان استانی خودش مدیر انتخاب کند.