معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور عنوان کرد؛

تحویل ۱۰ هزار واحد مسکونی سیلزدگان لرستان تا پایان سال

دین پرست گفت:۱۰ هزار واحد مسکونی تازه ساخت احداث شده در مناطق سیلزده لرستان تا پایان سال جاری تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، بابک دین پرست روز معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت:۱۰ هزار واحد مسکونی تازه ساخت احداث شده در مناطق سیلزده لرستان تا پایان سال جاری تحویل داده می‌شود.

بابک دین پرست روز چهارشنبه درجلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان پلدختراظهار داشت:حدود ۱۶۴ هزار واحد مسکونی در شهر‌ها و روستا‌های کشور امسال در جریان سیل دچار آسیب جدی شد.

او افزود: تعداد واحد‌های احداثی در مناطق سیلزده کشور ۶۷ هزار و تعمیری ۹۷ هزار می‌باشد که از این تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد احداثی و حدود ۲۱ هزار و ۵۰۰ واحدتعمیری مربوط به استان لرستان است.

معاون امور اقتصادی وزیرکشور گفت: با تاکید ریاست جمهوری و پیگیری‌های مجدانه وزیر کشور و رییس قرارگاه بازسازی، کار واحد‌های تعمیری به طور کامل در لرستان به پایان رسیده و تحویل صاحبان آن‌ها شده است.

دین پرست افزود: پنج هزار و ۷۰۰ واحد از واحد‌های احداثی سیلزدگان در استان لرستان تحویل داده شده وبا توجه به تاکیدات رییس جمهوری و بر اساس نظر بیناد مسکن انقلاب اسلامی حدود بیش از ۱۰ هزار واحد احداثی سیلزدگان امسال و مابقی تا پایان فروردین ماه سال آینده تحویل می‌شود.

او اقدام بنیاد مسکن در احداث و تعمیر واحد‌های مسکونی سیلزدگان را در کشور بی نظیر دانست و اظهار امیدواری کرد: با تلاش‌های دولت و مردم مشکلات پیش رو سیلزدگان برطرف و مردم بتوانند در سال جدید در منازل مسکونی خود ساکن شوند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشوربه دیواره ساحلی شهر پلدختر اشاره کرد و افزود: با توجه به اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل این دیواره حفاظتی موضوع در جلسه نهایی با حضور وزیر کشور مطرح، پیگیری و بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار