خادمی مطرح کرد؛

تعیین ۱۴۰ صندوق سیار اخذ رای برای روستا‌های لرستان

استاندار لرستان گفت: ۱۴۰ صندوق سیار اخذ رای انتخابات مجلس برای روستا‌های لرستان تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  سیدموسی خادمی در رابطه با پروژه‌های جبران خسارت سیل استان لرستان اظهار داشت: تاکنون در بحث پروژه‌های جبران خسارت سیل چهار هزار و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به استان تخصیص یافته است.

وی افزود: از میان ۱۲ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده و تخریب شده و پنج هزار و ۲۰۰ واحد بازسازی و آماده تحویل است و مابقی نیز تا پایان فروردین‌ماه سال جاری تکمیل خواهند شد.

استاندار لرستان عنوان کرد: در حوزه مسکن تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و هزار میلیارد تومان تسهیلات و در حوزه کشاورزی نیز ۱۰۰ میلیارد کمک بلاعوض پرداخت شده است.

او با بیان اینکه در حوزه توزیع لوازم خانگی کسی از قلم نیفتاده است، بیان کرد: ۱۱ هزار پک لوازم خانگی در بین مردم مناطق سیل‌زده لرستان توزیع شده است.

خادمی با اشاره به اینکه محور جدید خرم‌آباد_ پلدختر دارای ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب است، گفت: در بحث اعتبار چند سد در استان نیز باید گفت تمامی تخصیص‌های آب حذف شده سال‌های ۹۱ و ۹۲ را برگرداندیم که در مجموع ۷۶۰ میلیون متر مکعب به میزان تخصیص آب استان اضافه شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد، گفت: خوشبختانه تاکنون تمام فرآیند انتخابات در استان لرستان به خوبی و با کمترین تخلف در کمال آرامش برگزار شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه امیدواریم انتخاباتی امن، آزادانه و مشارکتی را در استان شاهد باشیم، اظهار داشت: بسیار ناراحت‌کننده است که جدول امنیتی انتخابات، وضعیت دو شهر در لرستان را قرمز نشان می‌دهد، بنابراین ما باید جلوی افراد ماجراجو، تمامیت‌خواه و منفعت‌طلب را بگیریم.

خادمی با بیان اینکه ۱۴۰ صندوق سیار اخذ رای در روستا پیش‌بینی‌شده است، افزود: در سطح شهر خرم‌آباد نیز دو صندوق سیار تعریف شده است.

او عنوان کرد: تمام امکانات و آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در استان مهیاست و امیدوار هستیم که شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در سر صندوق‌های رای باشیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.