امام جمعه یزد؛

۲۲ بهمن روز تجدید با آرمان‌های امام خمینی (ره) / آمریکا علیه ایران به دروغ‌گویی روی آورده است

امام جمعه یزد گفت: آمریکایی‌ها زمانیکه که در فشار اقتصادی و سیاسی علیه ایران شکست خوردند، به دروغ و اتهام زنی روی آورده اند.

۲۲ بهمن روز تجدید با آرمان‌های امام خمینی (ره) / آمریکا علیه ایران به دروغ‌گویی روی آورده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و  امام جمعه یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه، گفت: آمریکایی‌ها امروز که در فشار اقتصادی و سیاسی علیه ایران شکست خوردند، به دروغ و اتهام زنی روی آورده اند.

او افزود: آمریکا و همپیمانانش با دروغ و اتهام زنی در مقابله با جمهوری اسلامی ایران هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

 نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن، ادامه داد: حضور پرشور مردم انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسا ، خاری در چشم دشمنان است.

امام جمعه یزد گفت: دشمن هرسال تلاش می‌کند تا حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را کمرنگ جلوه دهد، اما به کوری چشم آنان ما نه‌ تن‌ها همانند سال قبل بلکه پرشور تر از گذشته حضور خواهیم یافت.

او با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم باید در انتخاب فرد اصلح‌تر از میان نامزد‌های انتخابی نهایت دقت و توجه را داشته باشند تا نماینده‌ای شایسته روانه مجلس شود.

خطیب جمعه یزد گفت: بی در و پیکر‌ترین فضای آسیب زا برای فرزندان به خصوص دانش آموزان، فضای مجازی است چرا که مهر، محبت و صمیمیت را از کانون گرم خانواده‌ها و جامعه گرفته است.

آیت الله ناصری گفت: دشمن در فضای مجازی به دنبال تغییر در شیوه زندگی و هویت فرهنگی جوانان پاک انقلاب است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: ترویج روحیه یأس و ناامیدی در سطح کشور یکی از هجمه‌هایی است که دشمن بواسطه پایین بودن سطح سواد رسانه‌ای ما به این کشور وارد می‌کند و این نوعی ترور فرهنگی است.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.