امام‌جمعه بهاباد:

خون سردار سلیمانی سبب وحدت بیشتر ملت ایران و جهان شد/ سیلی سپاه، آمریکا را درهم شکست

امام‌جمعه بهاباد گفت:سپاه با سیلی به دشمن نشان دادند باجان و دل از خون شهید سپهبد سلیمانی دفاع می‌کنند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت‌ الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی امام‌ جمعه بهاباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با قدردانی از حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع‌جنازه سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در شهر‌های مختلف ایران ،گفت: این شهید بزرگوار یکی از چهره‌های انقلابی به معنای واقعی کلمه بود و همواره خود را سرباز نظام و ولایت می‌دانست.

او با اشاره به  این جمله از رهبر معظم انقلاب در باب دشمن‌شناسی و اینکه دشمن خود را باید بشناسیم، افزود: دشمن ما آمریکا و اربابانش قرار نیست دست از خباثت بردارند.

امام‌ جمعه بهاباد با اشاره به اینکه آمریکا با این جنایت گور خود را کنده است و دیگر قد، راست نخواهد کرد، افزود: آن‌ها دشمن ما هستند و هرگز دست از دشمنی برنمی‌دارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد در بخشی از خطبه‌ها بابیان اینکه باید دید شهید سلیمانی به دست چه کسی تربیت شد، افزود: او به دست ابوالقاسم زمان یعنی رهبر معظم انقلاب اسلامی تربیت و پرورش یافت و همیشه مدافع حق بود.

او افزود: شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت اسلامی و سیدالشهدای جبهه مقاومت اسلامی است که فرزندان جبهه انقلاب اسلامی را در کشور‌های مختلف تربیت کرد و امروز هر نیروی مجاهد و مقاومی که در هر جای منطقه می‌بینیم، تحت تأثیر مجاهدت‌های این سردار بزرگ اسلام است.

امام‌جمعه بهاباد با قدردانی از سپاه پاسداران بابت انتقام سخت از دشمن و اینکه این اولین سیلی بود که به دشمن زده شد، افزود: نیرو‌های ما آن‌قدر موشک به چشم ناپاک آمریکا و پایگاه‌های نظامی آن زدند که دشمن حتی جرئت حرف زدن را نداشت.

حجت‌الاسلام بشکانی بابیان اینکه این حرکتی که مقام معظم رهبری از آن به سیلی تعبیر کردند یک سیلی عادی نبود؛ در دهه فاطمیه این سیلی ما به دشمن نواخته شد، گفت: سیلی به دشمن نیز تمام این خاصیت‌ها را برای نظام وابسته به علی (ع) و برای علی زمان ما ثابت کرد که جنگیدن با ما سخت است، زیرا در خط خود پا به محکم هستیم و عقب نمی‌رویم.

امام‌جمعه بهاباد بابیان اینکه آمریکا باید بداند که دوران بزن و در رو تمام‌شده است و هر اقدامی که علیه مردم ما انجام دهد حتماً پاسخ می‌گیرد، افزود: امروز سپاهیان غیور نشان دادند باجان و دل از خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دفاع می‌کنند.

امام‌جمعه بهاباد با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی در عرصه عملیات نظامی نابغه بسیار بزرگی بود که بهترین گزینه را برای غلبه دشمن انتخاب می‌کرد، افزود: از سردار سلیمانی‌ها حزب‌الله برخاست و سبب خروج اسرائیل از جنوب لبنان شد.

امام‌جمعه بهاباد با تأکید بر اینکه خون سردار سلیمانی سبب درخشش و وحدت بیشتر ملت ایران شد، گفت: این موضوع در عزای این سردار تجلی پیدا کرد و بار دیگر ملت ایران شکوه خود را به ملت‌های عالم نشان داد، با شهادت سردار سلیمانی چهره واقعی آمریکا بار دیگر روشن و پایه‌های وحدت ایران و عراق و عمق جهاد و مبارزه در میان امت اسلامی اثبات شد.

او به حادثه ناگوار سانحه هوایی هواپیمایی اوکراینی که در آن‌هم میهنان ما به شهادت رسیدند نیز متأثرکننده بود اشاره کرد و افزود: واقعاً شهادت بود؛ نخبگان ذی‌قیمتی نیز از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف بودند که استعداد کلانی داشتند و نخبگانی بودند که در علم و فناوری و در دین‌دار بودن نیز نخبه بودند و متأسفانه این عزیزان را در این سانحه از دست دادیم و سانحه سقوط اتوبوس در وسط دره نیز داشتیم که باید به بازماندگان آن‌ها تسلیت گفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار