امام جمعه تفت؛

دهه فجر امسال با شکوهتر از سال‌های گذشته / حضور در پای صندوق‌های رأی تیری بر چشم دشمنان

امام جمعه تفت گفت: ایران اسلامی دهه فجر امسال را با تقویت وحدت و با شکوهتر از سال‌های گذشته برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  حجت الاسلام سید محمد سرمه چشم امام جمعه شهرستان تفت در خطبه نماز جمعه امروز،  گفت: ۱۸ بهمن ۹۸ سه امتیاز برتر دهه فجر انقلاب اسلامی امسال را نسبت به سال‌های گذشته دارد.

او با بیان اینکه امسال دشمن غضب خود را بدون واسطه‌ی داعش و به طور مستقیم با به شهادت رساندن سردار سلیمان به ایران نشان داد، افزود: این یکی از امتیازات دهه فجر امسال است که دشمن به واسطه نفهمی، هوا و هوس شمشیر را از رو بست.

حجت الاسلام سرمه چشم با اشاره به دومین امتیاز دهه فجر امسال، تصریح کرد: تحولی در کشور در سایه‌ی شهادت سردار سلیمانی ایجاد شد و همانند خونی خروشان در رگ ملت برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن جاری شد.

او سومین امتیاز را شرکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان و اضافه کرد: حضور ما در پای صندوق‌های رأی‌ تیری است بر چشمان دشمنانی که فقط زبان ترس را می‌فهمند و باید بترسند وگرنه معاهده با آن‌ها نتیجه‌ای ندارد.

امام جمعه تفت ادامه داد: دشمنان باید از تسلام بترسند و قددت ما در سایه داشتن مجلس قوی است و آن هم با حضور نمایندگان قوی و شجاع ممکن است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار