۹ دی روز انسجام و همبستگی ملت ایران است/ حل مشکلات اقتصادی کشور با اقتصاد مقاومتی

امام جمعه شهرستان مهریز گفت: ۹ دی یادآور تجدید‌میثاق آگاهانه امت اسلامی ایران با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت امر است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز در خطبه‌های امروز نماز جمعه از نهم دی ماه به عنوان بصیرت مردم و میثاق امت با ولایت یادکرد و گفت: حماسه یوم الله نهم دی ماه از روز‌های ماندگار  ملت ایران  است  و هرگز فراموش  نمی‌شود.

او افزود: در فتنه سال ۸۸ عده‌ای با سخنان فریب کارانه خود آتشی را به راه انداختند که خسارت‌های زیادی را به کشور وارد کرده است.

حجت الاسلام محی الدینی با تبین سخنان رهبری، تصریح کرد: این فتنه‌ها که از سال ۸۸ و در امسال برای سرنگونی نظام انقلاب اسلامی روی داده است مردم با بصیرت اعلام کردند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

او ادامه داد: سران این فتنه‌ها باید از مردم ایران عذر خواهی کنند تا بتواند دوباره میان مردم باشند و مردم از آن‌ها بگذرند.

امام جمعه مهریز افزود: اصلی‌ترین پیامد فتنه سال ۸۸ پس از سال‌ها عناصر ضد انقلاب، بدخواه و زاویه دار با انقلاب اسلامی که در هیچ کجا جرات عرض را اندام نداشتند به افتخار موج مرموز سبز و مخملی آمریکایی جان دوباره گرفتند.

او در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های انتخاب  نمایندگان مجلس، گفت: افرادی که که انتخاب می شوند باید با بصیرت ارزشی و انقلابی و دلسوز به نظام و انقلاب باشند و بتواند از خود بگذرد، اما برای مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام محی الدینی ادامه داد: مجلس نباید تحت تاثیر رقبا و جناح و گروه خاصی باشد باید مستقل و استقلال رأی داشته باشد.

او بیان کرد: گره‌های اقتصادی در کشور ایران در ژنو و جا‌های دیگر نیست یعنی از کشوری به کشور دیگر رفتند برای حل مشکلات اقتصادی راه حل این مشکلات نیست بلکه با اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در داخل کشور حل می‌شود.

حجت السلام محی الدینی به ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستارو بهورز اشاره کرد و گفت: پرستاری از بیماران با سعه صدر، کفاره گناه هان است و به فرموده پیامبر اسلام که  هرکس برای برآورده شدن نیاز مومنی بکوشد هرچند برآورده نشد برای آن اجر مزد بالای است.

او به عظمت حضرت زینب و خصوص اخلاقی ایشان اشاره کرد و افزود: داغ ننگ ابدی را بر پیشانی دشمن زد وخیال خام پیروزی او را باطل کرد و ویژگی‌های بارز اخلاقی حضرت زینب عقیله بودن ایشان بود.

حجت السلام محی الدینی گفت: عظمتی که حضرت زینب (س) دارد به علت موعظه او در برابر دشمن و تکلیف او است که در حادثه کربلا با ایراد خطبه نقشه شوم یزید و یزیدیان را برملا کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار