امام جمعه یزد:

دشمن دین مداری مردم و روحیه انقلابی جوانان را نشانه گرفته است

امام جمعه یزد گفت: دشمن با تبلیغات دروغین خود سعی در تضعیف روحیه انقلابی جوانان و دین مداری مردم دارد.

دشمن دین مداری مردم و روحیه انقلابی جوانان را نشانه گرفته استبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه نظام و انقلاب، گفت: همه تلاش دشمن تضعیف روحیه دینی و انقلابی، انحراف جوانان و بی دین کردن مردم است.

او با بیان اینکه در داخل نیز عده‌ای به موضوع مذاکره با دشمن دامن میزنند، اظهارداشت: مگر می شود خون شهدا را نادیده گرفت و با دشمن مذاکره کرد؟

امام جمعه یزد افزود: ببینید در عراق، لبنان، یمن، لیبی و دیگر کشور‌ها چه کرده اند؛ آن‌ها فقط به فکر منافع خودشان و ضربه زدن به اسلام و تشیع هستند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: باید ایمانمان را مستحکم کنیم و دستمان به سوی خدا دراز شود نه به سوی آمریکا، از تحریم و تهدید هم نترسیم.

آیت الله ناصری در بخش دیگری از خطبه‌ها امر به معروف و نهی از منکر را یکی از امتیازات دین اسلام و رسالتی همگانی دانست که توجه به ان جامعه را از آسیب و مشکلات مصون می سازد.

امام جمعه یزد احیای مساجد و توجه بیشتر به نماز را نیز ضروری دانست و گفت: انقلابمان برای توجه به نماز و مساجد و تربیت دینی و انقلابی جوانان بود باید به آن همیشه توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.