حسین مظفر:

اسلامیت و جمهوریت دو بال مشروعیت بخش نظام

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اسلامیت و جمهوریت دو بال مشروعیت بخش این نظام الهی هستند و تجلی مقبولیت این نظام، مشارکت مردم در عرصه های محتلف کشور است.

اسلامیت و جمهوریت دو بال مشروعیت بخش نظام هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، دکتر حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش تبیین نقش جوانان به تشریح بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در شرایط خاصی از کشور صادر شد و به مراحل پنج گانه‌ای که این انقلاب برای رسیدن به تکامل باید طی کند، اشاره دارد.

او افزود: پنج مرحله انقلاب شامل تاسیس و ظهور انقلاب اسلامی، تاسیس نظام جمهوری اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، ایجاد جامعه و کشور اسلامی و موضوع تمدن اسلامی است.

مظفری با اشاره به اینکه اکنون گام نخست مرحله اول انقلاب را پشت سر گذاشته ایم، گفت: مرحله اول تاسیس و ظهور انقلاب اسلامی بسیار سخت بود که با تلاش بسیار انجام گرفت و انقلابی در اوج حاکمیت دو تفکر در کشور رخ داد.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هر دو تفکر را با اندیشه دین ستیزی و دین گریزی درصدد قطع ریشه‌های دین معرفی کرد و بیان داشت: لیبرالیسم و کمونیسم از این دو تفکر هستند که در اوج این دو تفکر و ناباوری انقلابی، در گوشه‌ای از دنیا و کشور ایران به نام خدا، معنویت و دین رخ داد.

او با بیان اینکه تشکیل این انقلاب سبب خشم و غضب دشمنان و خشنودی دوستداران انقلاب شد، اظهار داشت: اسلامیت و جمهوریت دو بال مشروعیت بخش این نظام الهی هستند.

مظفر با بیان اینکه جمهوری اسلامی، نظامی مردمی است که بر مبنای اسلام حرکت‌های خود را تنظیم می‌کند، تصریح کرد: بُعد جمهوریت و تجلی مقبولیت این نظام، حضور و مشارکت مردم در تاسیس و بقای این انقلاب در عرصه‌های مختلف است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در کنار نظام اسلامی باید مسئله ولایت فقیه نیز استمرار داشته باشد، تاکید کرد: نظام ولایی در رأس هرم نظام سیاسی، این قطار را در مسیر ریل امامت قرار داده و نظام مغتنم به ولایت فقیه در استمرار نظام امامت و ولایت است.

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب افزود: جوانان هستند که باید آینده کشور را به دست گیرند و برای اجرای عدالت نیاز به روحیه جهادی جوانان است.

مظفر با بیان اینکه استمرار راه چهل ساله انقلاب در ابعاد مختلف باید به دست جوانان باشد، تصریح کرد: باید تدبیری اندیشیده شود تا جوانان روی کار آیند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری به جوانان را مطالعه نسبت به انقلاب خود در گذشته و اکنون عنوان کرد و گفت: باید در برابر مشکلات و تحریم‌ها مقاومت کرد و بدنبال آن باید مسائل مدیریتی را حل کرد تا بسیاری از ناکامی‌ها رفع شود.

او در پایان اظهارداشت: جوان ایرانی ظرفیت عظیمی دارند که دنیا به آن نمی‌رسد و استمرار راه چهل ساله انقلاب در ابعاد مختلف باید به دست جوانان باشد.

همایش تبیین نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب با حضور دکتر حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرعامل، مدیران و معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق، جمعی از مسئولان شهرستان و کارکنان شرکت در سالن همایش‌های آهنشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار