مدیران اجرایی جلو فرار‌های مالیاتی را بگیرند

امام‌جمعه ابرکوه گفت: مردم از مدیریت اجرایی و قضایی کشور انتظار دارند جلو فرار‌های مالیاتی را بگیرند تا فشار کمتری بر مردم وارد شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌ جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: مردم صبور ما همواره آماده مقابله با دشواری‌های معیشتی و اقتصادی هستند؛ اما کمترین انتظار از مدیریت اجرایی و قضایی کشور این است که جلو فرار‌های مالیاتی را بگیرند تا فشار کمتر بر گرده مردم وارد شود و بتوانند بر مشکلات زندگی فائق آیند.

اوبا اشاره به ارائه لایحه بودجه سال ۹۹ به مجلس، گفت : قطعاً بودجه سال آینده کشور با لحاظ جنگ بی‌رحمانه اقتصادی و استقامت و مقابله با تحریم‌ها بسته شده و ظاهراً اتکاء به درآمد‌های نفتی ندارد. نتیجه اینکه بار تحقق بودجه سال آینده بر دوش سیاست‌های پولی دولت و دریافت مالیات از مردم خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به نام‌نویسی نامزد‌های مجلس شورای اسلامی، گفت: در بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور ۵۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از کاندیدا‌های شهرستان ابرکوه می‌خواهیم، تجارب تلخ گذشته را تکرار نکنند و به جای تفرق آراء به تمرکز آراء بیندیشند.

امام‌جمعه ابرکوه از نامزد‌ها خواست تا از میان خود یک نفر موفق، کاردان و با تجربه را گزینه کرده و سایرین به نفع او کنار بروند که لازمه این کار، کنار گذاشتن حب و بغض‌های مخرب و رصد کردن موقعیت خود است؛ لذا اگر احتمال هم می‌دهند که رأی نمی‌آورند، ورود عملی پیدا نکرده تا فردی که مورد وفاقشان است با رأی بالا گزینه شود.

او تصریح کرد: وظیفه ملت فقط شرکت در انتخابات نیست؛ بلکه دقت، درایت، بصیرت و هوشیاری در انتخاب است تا دیگر به امثال پروانه سلحشوری‌ها که دولت، نظام، همه قوا و قدرت اجرایی کشور را استبداد سرکش تام و تمام می‌خوانند میدان داده نشود.

خطیب جمعه ابرکوه ضمن ابراز تأسف از کم‌توجهی شورای نگهبان در گزینه شدن و تأیید چنین افرادی، گفت: شورای نگهبان باید بی واهمه و با انگیزه قاطع و انقلابی، مصالح اسلام و نظام و انقلاب را بدون هرگونه گرایش لحاظ کند و برای افراد معلوم‌الحال که آب به آسیای دشمن می‌ریزند فرصت سازی نکنند.

او به وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و ابراز کرد: وحدت عامل اصلی شکل‌گیری، پیروزی، تثبیت، بالندگی و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی بوده و هست؛ اما وحدت حوزه و دانشگاه نماد حقیقی و نقطه محوری و اصلی وحدت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: در جهان اسلام، کشور‌های اسلامی خصوصاً عراق همچنان دچار تلاطم است و وضعیت نامشخص دولت آتی، چشم‌انداز سیاسی این کشور را در هاله ابهام قرار داده است. قدرت‌های خارجی فرصت‌طلب، مداخله جویی آشکار در التهابات عراق دارند.

او ادامه داد: مقام مرجعیت در این خصوص نسبت به نفوذ فرصت‌طلبان هشدار داده؛ اما نفوذ عوامل آمریکا، انگلیس و اسرائیل امروز سمت سوم ماجرای عراق شده و مردم و نیرو‌های انتظامی را هدف قرار داده است تا زمینه فشار بر دولت عراق را جهت کاهش ارتباطش با ایران فراهم سازد؛ چراکه عصبانیت آن‌ها به خاطر حسن روابط عراق با ایران است.

امام‌جمعه ابرکوه گفت:  جمعه گذشته نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور ایران و کشور‌های ۱+۴ در وین برگزار شد که در فضای سخت گفتگو، خروجی نسبتاً مناسبی حاصل شد؛ اما بخشی از نتیجه این نشست سناریوی اینستکس و بزرگنمایی آن بود.

رئیس مجمع بسیج شهرستان اضافه کرد: اینستکس به معنای پشتیبانی مبادلات تجاری و کانال مالی است که در ۱۱ بهمن سال گذشته در پاریس و در قالب قوانین مالی فرانسه ثبت شد و سهامدار آن انگلیس، آلمان و فرانسه هستند که انجام آن تا تیرماه امسال طول کشید و تاکنون هم اروپا هیچ اقدام مالی برای ایران انجام نداده است.

او افزود: دورنمای این کانال نشان می‌دهد که اینستکس، مکر مکرون است؛ زیرا در پذیرش این کانال FATF و شفافیت مالی می‌توان گفت اهرم فشار بر ایران قرار دارد که به نوعی خود تحریمی برای کشورمان محسوب خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: مکرون که پا دوی بی‌دست و پای ترامپ است سعی کرد با سفر خود، وزیر خارجه آلمان و نخست‌وزیر ژاپن به ایران، زمینه‌سازی کند و عملیات پهبادی، دزدی دریایی و آشوب سازی در کشور‌های هم‌پیمان ایران و کشاندن آشوب‌ها به ایران و غائله آبان، بخشی از پروژه‌های این سناریو را اجرایی کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار