مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد؛

دروس حوزه علوم اسلامی ویژه دانشجویان داوطلب علوم پزشکی ارائه شد

حجت‌الاسلام طاهری گفت: دروس نظام اندیشه، سبک زندگی با محوریت مزاج‌شناسی و طب سنتی و سلامت معنوی به‌عنوان دروس حوزه علوم اسلامی ویژه دانشجویان داوطلب ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد طاهری مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم   با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های علوم اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: پیرو درخواست جمعی از دانشجویان مبنی بر شرکت آزاد در دروس حوزه علوم اسلامی این ترم زمینه حضور دانشجویانی که علاقه‌مند به شرکت در برخی از درس‌های حوزه هستند فراهم شده است.

او اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های موجود، در هر کلاس تا ۱۰ نفر امکان پذیرش وجود دارد و پس از پایان کلاس‌ها در صورتی که دانشجویان تمام جلسات درس مربوطه را در حضور داشته باشند و نمره عالی را از درس مربوطه کسب کنند گواهی حضور به آن‌ها داده و همچنین مطابق قانون سامانه آموزش مجازی سه نمره درس معارف برای آن‌ها درنظر گرفته می‌شود.

مسؤول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: سه درس حوزوی در این ترم برای دانشجویان این دانشگاه قابل ارائه است که درس نخست سبک زندگی با محوریت مزاج‌شناسی و طب سنتی است که توسط اعضای هیأت علمی توانمند دانشکده طب سنتی ارائه خواهد شد.

او ادامه داد: درس نظام اندیشه با محوریت بازخوانی و اصلاح عقاید و اندیشه‌ها و توسط پاشایی عضو هیأت علمی دانشگاه شاهد تهران برای دانشجویان تدریس می‌شود.

طاهری گفت: درس سلامت معنوی نیز به منظور آشنایی دانشجویان با سلامت معنوی و فلسفه سلامت با تدریس خانم دکتر اردبیلی از اساتید به نام کشور دنبال خواهد شد.

او یادآور شد: این کلاس‌ها در روز‌های پنجشنبه هر هفته و در دانشکده بهداشت برگزار می‌شود و دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند به صورت مستمع آزاد در یک یا دو درس اعلام شده شرکت کنند.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار