۶۳۸ مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی خانه دار می شوند

مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در دهه فجر از ۶۳۸ باب مسکن مددجویی بهره برداری و یا کلنگ زنی شد.

۶۳۸ مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی خانه دار می شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صحرایی مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام اینکه اعتبار این پروژه‌ها از منابع داخی این نهاد، نیکوکاران و بانک‌ها تامین شده است، گفت: در مجموع برای این ۶۳۸ پروژه ۳۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

او بیشترین سهم مسکن ساخته و یا کلنگ زنی شده را در روستا‌ها دانست و ادامه داد: ۲۲۶ واحد در شهر‌ها و ۴۱۲ واحد در روستا‌ها تحویل می‌شود و یا مراحل ساخت آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

صحرایی بیان کرد: به ترتیب بیشترین واحد‌های مسکن در بردسکن با ۹۶ واحد، مشهد مقدس با ۷۵ واحد، سرخس با ۵۷ واحد، نیشابور ۵۳ واحد و کاشمر با ۵۱ واحد به بهره برداری رسیده و یا کلنگ خانه دارشدن مددجویان به زمین خورده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: کمیته امداد استان از ابتدای امسال تا پایان دی پنج هزار و ۵۰۹ پروژه عمرانی شامل ساخت و یا خرید و انجام تعمیرات مسکن‌های شهری و روستایی را با اعتبار بیش از ۴۲ میلیارد تومان انجام داده است.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.