بسته خبرهای انتظامی؛

کشف ۳۸۸ کیلو مواد افیونی در عملیات یگان تکاوری ۱۱۴ قرارگاه عملیاتی ابوذر

با بسته خبری نیروی انتظامی استان کرمان در روز شنبه ۱۹ بهمن ماه در سایت باشگاه خبرنگاران کرمان همراه باشید.

کشف ۳۸۸ کیلو مواد افیونی در عملیات یگان تکاوری ۱۱۴ قرارگاه عملیاتی ابوذربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار"عبدالرضا ناظری" فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۸۸ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد افیونی در عملیات شبانه ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ شهرستان بم خبر داد.

سردار"عبدالرضا ناظری"در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ بم با انجام کار اطلاعاتی از عبور یک محموله سنگین موادمخدر از نقاط شرقی به محدوده استان کرمان مطلع و با استقرار شبانه حوالی روستای"دولت آباد" شهرستان بم از یک دستگاه خودروی پژو پارس ۳۴۲ کیلوگرم حشیش و ۴۶ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

انهدام باند سارقان قطعات خودرو با ۲۰ فقره سرقت در جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت از انهدام باند ۳ نفره سرقت قطعات خودرو با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: با تلاش ماموران سارق و ۲ همدستش طی یک عملیات در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی ازمخفیگاه متهمان که در قالب یک باند دست به سرقت می‌زدند لوازم و تجهیزات سرقتی زیادی کشف و تحویل مال باختگان شد.

او تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم از پارک کردن خودروی خود در محل‌های خلوت، کم نور و۷ فاقد نگهبان و دوربین مداربسته خودداری و وسایل نقلیه خود را حتماً به تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر و سوئیچ مخفی مجهز کنند.

اعتراف سارق محتویات داخل خودرو به 15 فقره سرقت در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگيري سارق محتويات داخل خودرو با 15فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری 23 این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداء با اشاره به گرفتاری سارق به اعتیاد به شهروندان توصيه کرد: هنگام ترك خودروی خود دقت کنید که درب ها و شيشه ها کاملا بسته باشد و اتومبيل خود را به لوازم ايمني نظير دزدگير ،سوئيچ مخفي ،قفل فرمان و قفل سوئيچي و يا قفل پدال و ساير وسائل بازدارنده مجهز کنند و وسايل شخصي (کيف، اسناد و مدارک) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو، به ويژه روي صندلي و در معرض ديد قرار ندهند.

۴كشته و 2 مجروح در تصادفات 24 ساعت گذشته محورهای برون شهری

سرپرست پليس راه شمال استان در این خصوص گفت: در یکی از حوادث كه در کيلومتر40 محور" زرند-راور " بوقوع پیوست، یك دستگاه کشنده دانگ فنگ به علت نقص فنی ترمز دچار واژگونی شد و راننده 55 ساله آن در دم فوت و سرنشین 31 ساله آن مجروح و روانه بیمارستان شد.

اوافزود: تصادف ديگر نیز در محور"انار- رفسنجان" حوالی فرعی "راویز" به وقوع پيوست که در اين حادثه يک دستگاه سواری ال90 به علت انحراف به چپ از مسیر اصلی خود منحرف و با یک دستگاه پژو405 برخورد داشت که راننده 40ساله ال 90 و2 سرنشین24 ساله و38 ساله پژو در دم جان خود را از دست دادند و پسر بچه ای 11 ساله نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرپرست پليس راه شمال استان در پايان عنوان كرد: نقص فنی خودرو و عدم توجه به جلو از جمله تخلفاتی بوده که موجب بسياري از حوادث ترافيكي مرگبار شده است که با سرویش به موقع و کمي صبر و حوصله در رانندگي مي توان از وقوع اين حوادث جلوگيري کرد.

۴کشته و ۲ مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته محور‌های برون شهری

سرپرست پلیس راه شمال استان در این خصوص گفت: در یکی از حوادث که در کیلومتر ۴۰ محور" زرند-راور " بوقوع پیوست، یک دستگاه کشنده دانگ فنگ به علت نقص فنی ترمز دچار واژگونی شد و راننده ۵۵ ساله آن در دم فوت و سرنشین ۳۱ ساله آن مجروح و روانه بیمارستان شد.

او افزود: تصادف دیگر نیز در محور"انار- رفسنجان" حوالی فرعی "راویز" به وقوع پیوست که در این حادثه یک دستگاه سواری ال ۹۰ به علت انحراف به چپ از مسیر اصلی خود منحرف و با یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد داشت که راننده ۴۰ ساله ال ۹۰ و ۲ سرنشین ۲۴ ساله و ۳۸ ساله پژو در دم جان خود را از دست دادند و پسر بچه‌ای ۱۱ ساله نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرپرست پلیس راه شمال استان در پایان عنوان کرد: نقص فنی خودرو و عدم توجه به جلو از جمله تخلفاتی بوده که موجب بسیاری از حوادث ترافیکی مرگبار شده است که با سرویش به موقع و کمی صبر و حوصله در رانندگی می‌توان از وقوع این حوادث جلوگیری کرد.

نشست شورای معاونین و فرماندهی انتظامی استان کرمان

حجت الاسلام رضایی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کرمان در نشست شورای معاونین و فرماندهی انتظامی استان گفت: دخالت نیروی‌های مسلح در مسائل جناحی و سیاسی قانونی جرم، شرعی حرام و عرفی تخلف است.

سردار ناظری، فرمانده انتظامی استان در نشست شورای معاونین و فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: در اجراء فرمان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز نسبت به حفظ امانت مردم در انتخابات، وظیفه قانونی و شرعی خود را انجام می‌دهیم.

 موحد رئیس کل دادگستری استان در شورای معاونین و فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت مردم است.

اوافزود: الگوی نظام سیاسی بر دو پایه احکام نورانی اسلام و مشارکت آراء عمومی، فرمان حضرت امام خمینی رحمه الله علیه می‌باشد. او تصریح کرد: رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی خنثی ساز نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان است و نقش ناجا در خنثی سازی فتنه‌ها نقش بی بدیلی می‌باشد.

موحد گفت: تدبر، تفکر، و اقدامات خردمندانه پلیس در حوزه اتفاقات اخیر بسیار تأثیر گذار بود و مهمترین رکن انتخابات امنیت است که بر عهده پلیس است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار