بسته خبرهای انتظامی؛

از کشف رب گوجه فرنگی غیر بهداشتی تا فریب دختران و پسران در فضای مجازی

با بسته خبری نیروی انتظامی استان کرمان در روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه در سایت باشگاه خبرنگاران کرمان همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان ،در جمع کارشناسان مشاوره و مطالعات معاونت اجتماعی با اشاره به رصد مستمر مسائل رخ داده در فضای مجازی و ابراز نگرانی نسبت به جرائم آن گفت: باید بدانیم که مواردی همچون ارتباط دختر و پسران جوان در این فضا بدون اطلاع والدین و رد و بدل تصاویر خصوصی که بعضا با فریب طرف مقابل صورت گرفته و زمینه ساز اخاذی و بازی با آبروی افراد شده است، هرگز حتی در صورت دستگیری متهم یا متهمان قابل بازگشت نیستند.

او افزود: چراکه تصاویر منتشره در بستر‌های مجازی در عرض چند ثانیه می‌توانند بین هزاران نفر رد و بدل و ذخیره سازی شوند.

او اعتماد بی جا، عدم نظارت والدین بر ارتباطات مجازی فرزندان، بی اطلاعی کاربران نسبت به زمینه‌های جرم و آسیب در فضای مجازی را ازجمله عوامل تاثیرگذار بر جرائم خاص و پیچیده این فضا عنوان کرد و از همه افراد، خانواده‌ها و نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی خواست به شکل جدی تری در زمینه آموزش همگانی و پیشگیری به شکل متعهدانه و مسئولانه ایفای نقش کنند.

کشف ۳۴۷ کیلوگرم تریاک دپو شده در کهنوج

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۴۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک دپو شده در یک منزل در شهرستان کهنوج خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج با انجام کار اطلاعاتی از دپوی یک محموله موادمخدر توسط قاچاقچیان در یک منزل آگاه شدند و در بازرسی از آن ۳۴۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

او بیان داشت:شناسایی متهم یا متهمان در دستور کار تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار دارد و با جدیت تمام و تقویت تیم‌های اطلاعاتی با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد شد.

دستگیری ۱۵۶ نفر متهم تحت تعقیب درکرمان

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان از شناسایی و دستگیری ۱۵۶ نفر محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
سرهنگ اصغر زاهدی گفت: جرایمی از قبیل سرقت، ضرب و جرح، حمل و نگهداری مواد مخدر، کلاهبرداری، فروش مال غیر، شرب خمر، ایجاد مزاحمت، نزاع و درگیری دسته جمعی از مهمترین جرایم ارتکابی محکومان متواری هستند.

کشف خودروی سرقتی کمتر از ۲ ساعت در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی کمتر از ۲ ساعت در عملیات ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"محمود خدادادنژاد"با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده در پلیس آگاهی به مراجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست ضمن مراقبت بهتر از اموال شخصی و ارتقاء ضریب ایمنی وسایل نقلیه خود، هرگونه مورد مشکوک را به ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف رب گوجه فرنگی غیر بهداشتی در رابر

فرمانده انتظامی رابر از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم رب گوجه فرنگی فاقد مجوز و غیر بهداشتی توسط ماموران کلانتری مرکزی حین گشت زنی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدناصری افزود: قطعا توزیع و مصرف این محموله بعنوان چاشنی موادغذایی و دیگر مصارف خوراکی به دلیل غیربهداشتی بودن می‌تواند باعث بیماری و خطرات دیگری برای سلامت شهروندان بشود که خوشبختانه این موارد با هوشیاری تیم گشت انتظامی محقق نشد.

کشف ۱۴۷ رأس گوسفند قاچاق از یک دستگاه کامیونت

فرمانده انتظامی شهرستان"رودبار جنوب"از کشف ۱۴۷ رآس گوسفند قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه در عملیات ماموران ایست و بازرسی"پل بهادرآباد"خبر داد.

سرهنگ فیروزبخت با بیان اینکه کارشناسان ارزش این احشام را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: این احشام به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل و راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

کشف ۱۳ فقره سرقت در اجرای طرح جمع آوری ضایعات در زرند

فرمانده انتظامی زرند از کشف ۱۳ فقرهسرقت در اجرای طرح نظارت بر کارگاه‌های جمع آوری ضایعات توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمودزاده خداداد نژاد گفت: با توجه به افزایش وقوع سرقت هاماموران پلیس آگاهی طرح کنترل کارگاه‌های جمع آوری ضایعات را به مدت دو روز در این شهرستان به مرحله اجرا در آوردند.

اوافزود: در این طرح از محل کارگاه‌های جمع آوری ضایعات بازدیدو اموال مشکوک به سرقت با هماهنگی مقام قضایی جمع‌آوری وجهت شناسایی مالباختگان به پلیس آگاهی انتقال داده شدند

سرهنگ خدادادنژاد بیان کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و به منظور شناسایی صاحبان اموال با دعوت از مالباختگان به پلیس آگاهی و شناسایی اموالشان تعداد ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی ساختمان‌های نیمه کاره منزل و معابر کشف شد

اوبا اشاره به تحویل اموال مکشوفه به مالباختگان تصریح کرد: در این رابطه پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهمین تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بندرعباس =قلعه گنج ناصرآباد محله نودژیها
۱۲:۵۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
باسلام خسته نباشیدبه شما عوامل باشگاه خبرنگاران جوان
وخسته نباشید به ماموران انتظامی استان به خصوص جنوب استان کرمان که زحمت شبانه روزی میکشند برای امنیت منطقه درود برشما
آخرین اخبار