افتتاح پیست اسکی فرسش الیگودرز

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: پیست اسکی فرسش الیگودرز یک ظرفیت ورزشی بین الملی است و در نیمه اول اسفندماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: پیست اسکی فرسش الیگودرز یک ظرفیت ورزشی بین الملی است و در نیمه اول اسفندماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

سید علی کریمی  اظهار داشت: ۲میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار مصوب پیست اسکی فرسش الیگودرز بوده که تنها ۸۰میلیون تومان آن تخصیص یافته، با این حال در صورت فراهم بودن شرایط جوی پایدار، این پیست نیمه اول اسفند به بهره برداری می‌رسد.

او  ادامه داد: قرار بود پیست اسکی دهه فجر به بهره برداری برسد، اما شرایط نامساعد جوی و بارش برف و کولاک در الیگودرز مانع انجام این طرح شد.

او  اضافه کرد: طرح‌های چمن طبیعی و مصنوعی، دیواره صخره نوردی حرفه‌ای و پیست اسکی فرسش از جمله طرح‌های آماده بهره برداری شهرستان الیگودرز در ایام الله دهه فجر می‌باشد.

کریمی اظهار کرد: در گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ۱۰۰خانه ورزش روستایی تجهیز شده و با برگزاری جام‌های خوشه چین سعی در توجه به جامعه ورزش روستایی داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: به دلیل گستردگی و مخاطبان فراوان حوزه ورزش باید خدمات به نحو مطلوب ارایه شود و امروز با وجود مشکلات، سختی‌ها و کمبود اعتبارات، اما پروژه‌ها انجام می‌شود و این امر رضایت مردم را به دنبال دارد.

او  ادامه داد: با ارایه خدمات به روستا‌ها و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی باید زمینه را برای کاهش مهاجرت به شهر‌ها انجام دهیم.

او  گفت: حوزه جوانان، فارغ از بحث ورزش، رویکرد مناسبی دارد و باید برای این قشر خدمات مطلوب ارایه دهیم و با هدفگذاری در زمینه‌های مختلف ورزش و جوانان و با استفاده از ظرفیت‌های مناسب در لرستان زمینه توسعه را فراهم کنیم.

او  افزود: در ایام دهه فجر امسال بیش از یکهزارو ۵۰۰ برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی در لرستان اجرا شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار