پذیرش دانشجو در مراکز علمی و کاربردی استان لرستان آغاز شد

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان لرستان گفت: پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی در مراکز علمی و کاربردی استان لرستان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان لرستان گفت: پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی در مراکز علمی و کاربردی استان لرستان آغاز شده است.

سعید فرح بخش افزود: برای ترم دوم سال تحصیلی ۹۸_۹۹ کار پذیرش دانشجو در مراکز علمی و کاربری استان لرستان آغاز شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان لرستان اظهار داشت: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و دوره‌کاردانی حرفه‌ای و همچنین دوره‌های مهندسی فناوری و حرفه‌ای آغاز شده است.

او  با بیان اینکه متقاضیان تا ۲۷ بهمن برای شرکت در این کارگاه‌های آموزشی فرصت دارند، افزود: در این دوره، برای ۱۲۶ رشته کاردانی و ۸۱ رشته کارشناسی در ۱۷ مرکز آموزش علمی‌کاربردی استان پذیرش دانشجوی بدون کنکور خواهیم داشت.

فرح بخش اظهار داشت: علاقه‌مندان به تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه راهنما اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی لرستان، اظهار کرد: همچنین علاقمندان می‌توانند با همراه داشتن مدارک مورد نیاز ثبت‌نام به مراکز آموزش علمی‌کاربردی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.