وزیر راه و شهرسازی:

پیگیری بازگشایی محور قزوین -رشت در کمترین زمان

اسلامی بر ضروت به کارگیری همه امکانات و ظرفیت‌های مدیریتی اجرایی و تجهیزات استانی و منطقه‌ای برای بازگشایی محور قزوین - رشت تاکید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان راهداری و حمل جاده‌ای، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با حضور در قرارگاه مرکزی و در جمع کارگروه مدیریت بحران پدافند عامل این سازمان، ضمن قدردانی از زحمات راهداران و همکاران پلیس راه برای باز نگهداری محور‌های مواصلاتی طی دو روز گذشته به ویژه شب گذشته و امروز، بر ضروت به کارگیری همه امکانات و ظرفیت‌های مدیریتی اجرایی و تجهیزات استانی و منطقه‌ای برای بازگشایی محور قزوین - رشت تاکید کرد.

وی با صدور دستور رسیدگی و امدادرسانی به افرادی که در جاده‌ها به علت نبود تجهیزات زنجیر چرخ و ملزومات زمستانی گرفتار شده‌اند، اظهار داشت: در این محور تا حدودی، دسترسی به امکانات حاشیه‌ای وجود دارد، اما لازم است مجموعه راهداری با اولویت دادن به امداد این هموطنان در راهدارخانه‌ها و سایر مراکز پیش بینی شده، اقدام کند.

وزیر راه و شهرسازی با توجه به گزارشات دریافتی مستقیم از دوربین‌ها و گزارش قرارگاه از روند عملیاتی و اجرایی، ابراز امیدواری کرد:ان‌شاء الله امروز در کمترین زمان ممکن این محور به طور کامل بازگشایی شود.

وزیر راه وشهرسازی همچنین با حضور در مرکز مدیریت راه‌های کشور، ضمن رصد تصویری و آنلاین همه محور‌های مواصلاتی از طریق دوربین‌های نظارت تصویری این مرکز، در جریان آخرین وضعیت محور آزادراه قزوین - رشت که قسمتی از آن به علت بارش برف و کولاک سنگین مسدود شده ا

ست، قرار گرفت و دستورات جدی برای بازگشایی آن صادر کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار