۱۳۰ بیمار صعب العلاج و لاعلاج گنابادی چشم انتظار یاری خیران

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۱۳۰ بیمار صعب العلاج و لاعلاج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد چشم انتظار یاری خیران هستند.

۱۳۰ بیمار صعب العلاج و لاعلاج گنابادی چشم انتظار یاری خیرانهادی آریان نژاد رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: متاسفانه بیماری‌های صعب العلاج و لاعلاج به سنین پایین سرایت کرده به طوری که هم اکنون کودکی چهار ساله مبتلا به سرطان است و در ۱۵ روز قبل یک دانش آموز کلاس هفتم از مددجویان این نهاد به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داد.
 
او ادامه داد: خانواده‌های بیماران صعب العلاج و لاعلاج از نظر روحی و روانی و اقتصادی به شدت با مشکل مواجه هستند به طوری که خانواده‌های آنان در برخی موارد برای تامین هزینه‌های زیاد دارو و درمان ناچار به فروش منزل و یا همه اموالشان هستند از این رو از ابتدای امسال علاوه بر دارو ۲۰۰ سبد کالا بین آنان توزیع شده است.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۳۰۰ کودک دچار سوء تغذیه در گناباد شناسایی شده اند که ماهیانه مبلغ یک میلیون ریال سبد کالا به هر کدام از آنان پرداخت می‌شود و یک میلیارد ریال فرانشیز دارو و بستری برای بیماران تحت پوشش این نهاد از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.
 
انتهای پیام//ح. ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.