کدام تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان می‌شود؟

مدعیان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان برای رسید به عنوان نخست تلاش زیادی می‌کنند.

کدام تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان می‌شود؟

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفده هفته از آغاز لیگ برتر فوتبال بانوان در سال ۹۸ می‌گذرد و هواداران منتظر هستند ببیند کدام تیم در پایان این فصل قهرمان لیگ می‌شود. مسابقات امسال با حضور ۱۲ تیم از شهر‌های بم، سنندج، سیرجان، اصفهان، ایلام، کرج، بندرانزلی، ارومیه، شیراز، خوزستان و بوشهر آغاز شد. باشگاه‌ها در طول رقابت‌ها تلاش زیادی برای کسب بهترین نتیجه کردند. اکنون که به اواسط نیم فصل دوم بازی‌ها رسیدیم وضعیت بسیاری از تیم‌ها و مدعیان لیگ مشخص شده است.

شهرداری بم و وچان کردستان

تیم بم ۶ سال متوالی در لیگ برتر بانوان قهرمان شده است و در مسابقات امسال هم تا هفته هفدهم شکستی را تجربه نکرده و اکنون با ۵۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم وچان در نیم فصل اول رقابت‌ها تا هفته دهم با تیم بم، امتیاز برابری داشت، اما به خاطر تفاضل گل در رده دوم جدول قرار داشت. در آخرین دیدار از نیم فصل اول بین تیم‌های بم و وچان، وچانی‌ها نتیجه را واگذار کردند تا اختلافی سه امتیازی بین این ۲ تیم ایجاد شود.

شکست این هفته تیم وچان مقابل شهرداری سیرجان انگیزه قهرمانی در وچانی‌ها را کمتر کرد، زیرا آن‌ها بعد از این نتیجه، ۶ امتیاز از تیم بم عقب افتادند و جبران این امتیاز باتوجه به اینکه شهرداری بم در این فصل از رقابت‌ها هیچ شکستی را تجربه نکرده، دشوار است.

تیم وچان سنندج که حال حاضر با ۴۵ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و اختلاف خوبی با سایر رقبا دارد، به نظر می‌رسد کورس قهرمانی را از دست داده و باید از عنوان دومی خود در لیگ بانوان دفاع کند.

شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان

این ۲ تیم به عنوان مدعیان کسب مقام سومی تلاش می‌کنند. سیرجانی‌ها با ۳۸ امتیاز در رده سوم و زردپوشان با ۳۵ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارند. سیرجان در روز‌های اخیر عملکرد قابل توجهی داشته است و در این هفته با شکست وچان کردستان نه تنها این تیم را از کورس قهرمانی دور کرد بلکه جایگاه خود را در رده سوم جدول تثبیت کرد و با خیال راحت مسابقات پیش رو را ادامه می‌دهد.

به نظر می‌رسد لیگ امسال با قهرمانی شهرداری بم، نائب قهرمانی وچان کردستان و سومی شهرداری سیرجان به پایان می‌رسد.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار