توسعه کیف پول الکترونیکی در شیراز

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: کیف پول الکترونیکی جایگزین مناسب برای پول خرد در مراودات مالی روزمره مشتریان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مهرداد سهرابی از توسعه کیف پول الکترونیکی به عنوان یک جایگزین مناسب برای پول خرد در مراودات مالی روزمره مشتریان در شیراز خبر داد.

او افزود:کیف پول الکترونیکی جایگزین مناسب برای پول خرد در مراودات مالی روزمره مشتریان است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس بیان کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز برای فراهم کردن تسهیلات به شهروندان و حل مشکلات و معضلات حوزه پرداخت خرد و استفاده از تکنولوژی‌های روز و گام برداشتن برای شهر هوشمند در نظر دارد اقدام به توسعه خدمت جدید کیف پول الکترونیکی کند.

سهرابی گفت: از طریق این خدمت جدید، مشتریان می‌توانند برای خود یک کیف پول الکترونیکی ایجاد کنند و با برخورداری از امکان شارژ و از طریق اسکن بارکد دوبعدی (QR) انتقال وجه کیف به کیف استرداد، تولید بارکد دوبعدی (QR)، مانده گیری و گزارش گیری انجام دهند.

او گفت: این خدمت از طریق سامانه مد نظر شهرداری شیراز ارائه می‌شود، به مشتریان این امکان را می‌دهد که پرداخت‌های خرد خود را با سرعت و سهولت (بدون نیاز به وارد کردن شماره کارت، رمز دوم، CVV ۲) انجام دهند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: از تمامی بانک‌ها، PSP‌ها و شرکت‌های دارای صلاحیت و مجوز‌های قانونی لازم و سابقه اجرایی مرتبط دعوت می‌شود به ارائه راهکار و تکمیل و ارائه مدارک و سوابق خود حداکثر تا پایان بهمن ماه امسال اقدام کنند.

منبع: مهر
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار