حجت الاسلام والمسلمین رئیسی:

شخصیت حاج قاسم سلیمانی نباید تحریف شود

رئیس قوه قضائیه گفت: شخصیت حاج قاسم سلیمانی نباید تحریف شود؛ او هرگز روحیه تسلیم و کوتاه آمدن در مکتبش را نداشت.

شخصیت حاج قاسم سلیمانی نباید تحریف شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش با اعلام اینکه شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به مردم کرمان و ملت شریف ایران تسلیت عرض میکنم و آسمانی شدن او را تبریک می‌گویم گفت:امروز چهلمین روز شهادت این عزیز است وشهادتش قیامتی برپا کرد.

حجت الاسلام رییسی اظهار کرد: از شاخص‌ها حاج قاسم سلیمانی اخلاص او بود، برای خدا زندگی کرد و قدم برداشت.

رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه دومین شاخص حاج قاسم سلیمانی ولایت مداری او بود گفت: خیلی ها هستند فقط شعار می دهند اما عمل نمی کنند.

او افزود: عزت ما در ولایت مداری است ولایت مداری حاج قاسم سلیمانی نسبت به امام و در زمان رهبر معظم انقلاب در خور تحسین بود.

رییس قوه قضاییه با اعلام اینکه حاج قاسم سلیمانی نسبت به مردم عشق می‌ورزید اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی پدر فرزندان شهدای مدافع حرم بود و حمایت از مظلومین را به کاخ نشینی در تمام جهان ترجیح می‌داد.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی اظهار کرد:حاج قاسم دشمن را خوب می‌شناخت و می‌دانست آمریکا و همپیمانانش چه کسانی هستند.

او بیان کرد: شخصیت حاج قاسم سلیمانی نباید تحریف شود او اگر کار دیپلماسی کرد برای مقاومت بود هرگز روحیه تسلیم و کوتاه آمدن در مکتبش راه نداشته و ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی با اعلام اینکه مردم الان در سایه نیرو‌های مقتدر و شهدای بزرگ  حرکت می‌کنند اظهار کرد:به قول مقام معظم رهبری رفع مشکل در کشور هست نه در خارج و در دست دیگران باشد.

او بیان کرد:به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی مشکلات کشور برطرف می‌شود.

رییس قوه قضاییه گفت: ما همه با حمایت از ولایت و عمل کردن به وصیت حاج قاسم سلیمانی میثاق می‌بندیم.

او افزود: مسئولین باید بدانند برای مردم باید مخلصانه کار کرد، پیام حاج قاسم دشمن شناسی ودشمن ستیزی است و نباید ناامید شویم.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی مرد خدا بود مانع را می‌شناخت، ولی اراده آن قوی و او شاگرد مکتب خمینی کبیر و بزرگی، چون امام خامنه‌ای بود.

او گفت:حاج قاسم به یمنی، عراقی، افغانی درس مقاومت داد بطوری که سید حسن نصرالله می‌گفت به حضرت عزرائیل می‌گفتم جان من را بگیر و جان حاج قاسم سلیمانی را نگیر.

رییس قوه قضاییه افزود:کرمان، ایران و مسلمانان جهان به سلیمانی بنازید که فرزندی بزرگ به جامعه اسلامی دادید.

او اظهار کرد: استکبار جهانی به جای جای اسلام نظر انداخته برای فلسطین نقشه کشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی بیان کرد: حاج قاسم مقاومت را یاد داد ودست استکبار را از مناطق اسلامی کوتاه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی افزود: استان کرمان به ولایت مداری می‌شناسید و حاج قاسم سلیمانی مردم کرمان را بیشتر به ولایت مداری توصیه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی با اشاره به اینکه دشمن نمی‌تواند و اجازه ندارد به خیمه مقاومت نزدیک شود، گفت: حضور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح رضای مقام معظم رهبری است و آزمون بزرگی است که با حضور شما مردم رقم می‌خورد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
آقای رییسی لطفا به فکر کارمندان قراردادی دانشگاه ها باشید ببینید وزارت علوم و سازمان اداری و استخدامی و دیوان عدالت اداری چه بلایی سر ما آوردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
درود بر شرف آقای رییسی عزیز....درود بر معرفتت که گوش فرمان رهبر عزیزمان هستی.محافظین وسپاهیان حواستون به امنیت جانی رییسی باشه .این پیام رسونده شود....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
اگر کسی فکر کنه حاج قاسم ما عزیز دل ما اهل کوتاه آمدن بود یا مغرض است یا به قول حاج قاسم در وصیت نامه آمده راه دشمن را می رود یا معنی جان برکف بودن را نفهمیده حاجی اگر اهل مذاکره بود خط اول مبارزه با وحشی هایی چون داعش نمی رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
درود بر سید فاطمی ایت الله رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
خدا رحمتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۱۷:۰۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
واقعا نباید
Iran (Islamic Republic of)
حمید فدایی ایران
۱۶:۴۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
حاجی پاکدبودوبی حاشیه اصلا کسی تودنیا نقطه ضعفی جزخدمت ندید به مخلوقات و فرق نمیذاشت .ادمی فرشته صفت بود و هست و زنده حاج قاسم سلیمانی تکرار نشدنی است وفرشته خدابود در روی زمین.
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۶:۴۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۳۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
حاج قاسم مرد بزرگ
آخرین اخبار