آزادی ۱۰۰ مددجوی جرائم غیرعمد زندان‌های استان کرمان

۱۰۰ نفر از محکومین جرائم غیرعمد زندان‌های استان کرمان با حضور استاندار کرمان، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان و جمعی از مسئولین استانی، آزاد شدند.

آزادی ۱۰۰ مددجوی جرائم غیرعمد زندان‌های استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ اکبر افضلی، مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان کرمان صبح امروز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه در جلسه حمایت از زندانیان گفت: به مناسبت دهه فجر امسال انجمن حمایت از زندانیان به هر خانواده تحت پوشش این انجمن سبد کالایی به ارزش ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و در مجموع به ارزش یک میلیارد ۹۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کمک کرده است.

او از واریز ۵ میلیون ریال به حساب خانواده‌های تحت پوشش این انجمن خبر داد و افزود: در این ایام برای آزادی ۳۰ زندانی بدهکار مالی، مبلغ یک میلیارد و ۳۰۵ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۲۵۰ ریال پرداخت کردیم.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان کرمان از دیگر اقدامات انجمن حمایت از زندانیان نیازمند سخن به میان آورد و اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان کرمان بدون بودجه دولتی با همکاری هیات مدیره انجمن و کمک خیرین و مسئولین از ابتدای امسال تا ۲۴ بهمن ماه، ۲۲ میلیارد و ۳۶۴ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۳۹۸ ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند تحت پوشش این انجمن کمک کرده است.

افضلی به سایر کمک‌های انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان اشاره کرد و افزود: معرفی ۶۹ خانواده تحت پوشش انجمن به بانک برای دریافت تسهیلات، پیگیری برای ثبت نام رایگان فرزندان محصل زندانی‌های تحت پوشش این انجمن از طریق آموزش و پرورش، پیگیری درمان رایگان خانواده‌های زندانیان تحت پوشش این انجمن از طریق مرکز بهداشت و بیمارستان امام حسین (ع) و ... از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این انجمن طی امسال است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار