آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اقدامی ارزشمند است

امام جمعه کرمان گفت: باز شدن پای افراد به زندان یکی از بحران‌های بسیار شدید روحی و روانی برای زندانیان و خانواده‌های آن‌ها است.

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اقدامی ارزشمند استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اقدام در زمینه آزادی زندانیان نیازمند و جرایم غیرعمد را اقدامی ارزشمند برشمرد و گفت: انسان‌ها ممکن است در زندگی دچار بحران‌های روحی و روانی شوند و گاهی این بحران‌ها بسیار شدید است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در جشن آزادی ۱۰۰ نفر محکومان جرائم غیرعمد استان کرمان افزود: باز شدن پای افراد به زندان یکی از بحران‌های بسیار شدید روحی و روانی برای زندانیان و خانواده‌های آن‌ها است.

او خاطرنشان کرد: اگر کسی انسان را از این بحران خارج سازد در نگاه دینی ما مثل این است که همه‌ی آدم‌ها را آزاد کرده است.

او تاکید کرد: حکمی که صادر می‌شود که فرد راهی به زندان شود قاضی مجبور است که این را انجام دهد چرا که اقتضای عدالت این است، اما کسی بستری فراهم کند که این انسان را از بحران خارج کند، ثوابش عظیم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: هر انسانی یک لغزش‌هایی برایش پیش می‌آید و این لغزش‌ها در بین افراد مختلف فرق می‌کند و گاهی این لغزش‌ها موجب ورود افراد به زندان‌ها می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار