لزوم مشارکت سیاسی جوانان در گام دوم انقلاب

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرصتی برای نسل جوان است تا ضمن به صحنه آمدن، با انتخاب اصلح خود، گام دوم انقلاب را محکم بردارند.

روح الله اسدی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به بیانیه‌ی گام دوم انقلاب و لزوم بهینه‌سازی الگوی مشارکت سیاسی جوانان در انتخابات بیان داشت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نخستین انتخابات در آغاز گام دوم انقلاب است.

معاون فرهنگی و امور جوانان سابق اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: رهبر معظم انقلاب با ترسیم بیانیه گام دوم انقلاب در واقع می‌خواهند نسل جوان را به صحنه بیاورند تا یک حرکت پرشتاب با نقش‌آفرینی جوانان به انقلاب دهند.

اسدی تصریح کرد: نخستین آزمون نسل جوان در برداشتن گام دوم انقلاب با شرکت وسیع و گسترده آنان در مراسم تشییع سردار سپهبد "شهید حاج قاسم سلیمانی" که مسیر را با خون خود روشن کردند، محقق شد و اکنون در امتداد آن در آزمونی دیگر باید سرنوشت ۴ ساله‌ی نهاد مهم تصمیم گیری کشور را مشخص کنند.

او یکی از عوامل شتاب‌دهنده در گام دوم انقلاب برای پیشرفت و اعتلای کشور را داشتن مجلس قوی و انقلابی عنوان کرد و بیان داشت: علاوه بر حضور در انتخابات، بحث انتخاب اصلح نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از نسل جوان خواست: در انتخاب خود معیار‌هایی که امام راحل و مقام معظم رهبری بیان فرموده اند را مد نظر قرار دهند.

اسدی، تدین و اعتقاد نظری و عملی به اسلام، انقلاب و قانون اساسی و خط امام، صداقت و صمیمیت با مردم، طرفداری از مستضعفین و ضعفا، بهره مندی از فهم و درک سیاسی، بهره مندی از تخصص تجربه و کارآمدی، پیگیری مبارزه عملی با فساد، برخورداری از روحیه شجاعت و ... را از مهمترین معیار‌های انتخاب اصلح برشمرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار