قدردانی عمیق آیت الله نوری همدانی از حضور موثر مردم /خدمت به مردم وفادار سرلوحه کار باشد

یکی از مراجع تقلید گفت:منتخبین مردم در اولین فرصت برای حل مشکلات معیشت و اشتغال تدابیر لازم را داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی ضمن تشکر از آحاد ملت شریف ایران به خاطر حضور در انتخابات دوم اسفندماه، از منتخبین مردم خواسته است، تعهد، تدین، ولایت مداری، دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی و به‌خصوص خدمت به این مردم وفادار را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در این پیام که روز یکشنبه در پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله نوری همدانی منتشرشده آمده است: با استعانت از ذات اقدس حق و توجهات خاصه مولایمان حضرت بقیة الاعظم امام عصر (عج)، مردم شریف و متدین و ولایتمدار ایران بار دیگر از امتحان دیگری سربلند بیرون آمده و دشمنان خود را ناامید کردند.

پیام ادامه یافته است: مردم ما نشان دادند با توجه به همه مشکلات به‌خصوص معیشت و اقتصاد، پایبند نسبت به اصل نظام هستند و تبلیغات شبانه‌روزی معاندان و دشمنان در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی اثر نداشته است.

پیام حاکی است: همان‌طور که در سخنان قبل از انتخابات عرض شد هیچ‌گاه دشمنان ملت ایران این‌گونه در مقابل ما صف‌آرایی نکرده بودند، لذا بر همگان به‌خصوص مسئولان لازم است نسبت به این مطلب هوشیاری داشته باشند.

آیت‌الله نوری همدانی در این پیام از منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی خواسته است از هیچ خدمتی کوتاهی نکنند و در اولین فرصت برای حل مشکلات به‌خصوص معیشت و اشتغال تدابیر لازم را داشته باشند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری، دوم اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.