امسال نمایشگاه بهاره در یک مکان برگزار نخواهد شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان گفت: امسال نمایشگاه بهاره به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، در یک مکان برگزار نخواهد شد.

امسال نمایشگاه بهاره در یک مکان برگزار نخواهد شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان "مهدی حسینی‌نژاد" رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان صبح امروز پنجم اسفندماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به بیماری کروناویروس اظهار کرد: امسال نمایشگاه بهاره که قرار بود ۱۶ تا ۲۳ اسفندماه در محل سایت نمایشگاه‌های بین المللی جنوب شرق برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، برگزار نخواهد شد و پیشنهاد داریم که این نمایشگاه در چند نقطه در سطح شهر کرمان تحت عنوان محل‌های فروش فوق‌العاده بهاره برگزار شود.

وی در خصوص تامین میوه شب عید در شمال استان کرمان نیز اظهار کرد: از ۷۰۰ تن سیب درختی برای شمال استان ۶۱۰ تن حمل و وارد استان شده است که براساس تجربیات سنوات گذشته بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ تن سیب کفایت میوه شب عید را می‌کند ضمن آنکه تا امروز ۸۰ تن پرتقال از جیرفت وارد کرمان و در انبار‌ها ذخیره شده و ۵۰ تن دیگر نیز امروز به کرمان حمل می‌شود و از هفته آینده نیز بقیه ۱۴۰۰ تن پرتقال وارد کرمان خواهد شد.

حسینی‌نژاد در زمینه کنترل و نظارت بازار در ایام عید نوروز گفت: یک مرکز در میدان مشتاق و یک مرکز نیز در چهارراه باغ‌ملی برای نظارت و کنترل قیمت‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

محمدعلی دهقان معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار کرمان نیز در این جلسه به موضوع مرغ در استان اشاره کرد و گفت: مرغ دارای وزن بالای ۲ کیلو ۲۰۰ استاندارد نیست و اگر مرغی وزن آن بیشتر از این در بازار عرضه شود به دستگاه‌های مربوطه معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار