ضدعفونی کردن فضا‌های عمومی در دستور کار شهرداری میبد

شهرداری میبد، از اقدامات لازم برای ضدعفونی کردن فضا‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، علیرضا نقوی شهردار میبد، گفت: شهرداری به منظور کمک به جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ بهداشت محیط شهری و سرویس‌های بهداشتی از معاونت خدمات شهری و اداره سیما، منظر و فضای سبز خواسته شد اقدامات لازم برای ضدعفونی کردن این اماکن را انجام دهد.

او افزود: همچنین به منظور ضدعفونی کردن وسایل حمل ونقل عمومی از جمله اتوبوس ها، مینی بوس‌ها و تاکسی‌های شهری و سرویس‌ها هماهنگی‌های لازم با سازمان حمل و نقل همگانی صورت گرفت.

نقوی ادامه داد: از حوزه فرهنگی نیز خواسته شد تا با همکاری روابط عمومی در خصوص ارائه آموزش‌های لازم در زمینه رعایت نکات بهداشتی، نظافت شخصی و اطلاع رسانی صحیح از روش‌های مختلف از جمله ارسال پیامک اقدام نماید.

علیرضا نقوی، شهردار میبد اظهار داشت: باید سیستم چهره نگاری را جایگزین سیستم اثر انگشت برای ثبت ساعات اداری نمود و برای مواردی ضروری ثبت اثر انگشت، پد الکلی فراهم شود.

نقوی در ادامه گفت: همچنین باید اطلاعیه و طرح‌های گرافیکی در سطح فضا‌های اداری نصب شده و محلول‌های ضدعفونی کننده دست در سطح اداره برای استفاده کارمندان در دسترس قرار گیرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.