از عصر امروز:

دانشگاه‌های استان یزد تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: برای پیشگیری و مقابله با کرونا تمامی دانشگاه‌ها تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل است.

دانشگاه‌های استان یزد تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، احمد ترحمی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: برای پیشگیری و مقابله با کرونا تمامی دانشگاه‌ها مراکز آموزشی استان تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل است.

او افزود: در کمیته کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مصوب شد: به منظور رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های دانشجویان و خانواده‌های آنان، کلیه کلاس‌های آموزشی، جلسات دفاعیه، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های دانشگاه‌ها از عصر امروز یکشنبه چهارم اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز ۹۹ تعطیل است و تغییرات متناسب با آن در تقویم آموزشی متعاقبا به اطلاع دانشگاهیان خواهد رسید.

همچنین امروز محسن گلستانی فر رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اعلام کرد : بنا به تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و به منظور نظافت و ضد عفونی کردن مدارس در استان از امروز تا پایان هفته مدارس تعطیل است.

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: تعطیلی مدارس شامل تمام دوره‌ها در دو شیفت صبح و عصر است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
هر چه بلا وبدبختی بود اون از فقر .تورم وبیکاری.تحریم واینهم کرونا .چرا بایدکاری کنند که مملکت تحریم بشه و ناچار به ادامه ارتباط باچین باشیم که از اینطریق کرونا وارد مملکت بشه چرا مردم ایران هم نباید زندگی آرامی داشته باشن .تاکی ....
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۲۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
یعنی چی
آخرین اخبار