گندزدایی مستمر ۵۴ باب سرویس بهداشتی سطح شهر برای مقابله با ویروس کرونا

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز از گندزدایی مستمر ۵۴ باب سرویس بهداشتی سطح شهر برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خوشبخت گفت: با توجه به اینکه این سازمان وظیفه حفظ و نگهداری تعداد ۴۰ باب سرویس بهداشتی ثابت و ۱۴ باب سرویس بهداشتی پرتابل مستقر در سطح شهر شیراز را بر عهده دارد، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این مکان ها، گندزدایی مستمر انجام می‌شود.

او افزود: گندزدایی این ۵۴ باب سرویس بهداشتی توسط دو اکیپ هر کدام شامل یک نفر راننده، یک نفر کارگر، یک نفر کارشناس HSE و یک نفر کارشناس بهداشت محیط و با استفاده از دستگاه سم پاش موتوری و به طور منظم انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز ادامه داد: برای گندزدایی طبق دستورالعمل وزارت بهداشت پس از نظافت کامل سرویس‌های بهداشتی از محلول آب ژاول یک درصد استفاده می‌شود و فرآیند گندزدایی به طور متوسط زمان ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

او اضافه کرد: این فرآیند تا زمان سپری شدن خطر ویروس کرونا ادامه می‌یابد.

خوشبخت حفظ سلامت شهروندان را اولویت اصلی این سازمان دانست و گفت: سازمان مدیریت پسماند با گندزدایی سرویس‌های بهداشتی برای این مهم اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار