رئیس اورژانس فارس:

پوشش‌های محافظتی نیرو‌های اورژانس نشان دهنده قطعی بودن کرونا نیست

رئیس اورژانس فارس، استفاده از پوشش ایمنی برای کارکنان اورژانس، در مواقع برخورد با موارد مشکوک به عفونت‌های حاد تنفسی را تلاشی برای تامین سلامت شهروندان برشمرد.

پوشش‌های محافظتی نیرو‌های اورژانس نشان دهنده قطعی بودن کرونا نیست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدجواد مرادیان مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به مشاهده مواردی از ابتلا به کروناویروس در کشور و تشدید اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه، در مجموعه اورژانس فارس نیز نسبت به استفاده از پوشش ایمنی برای کارکنان، در مواقع مواجهه با موارد مشکوک به بیماری‌های حاد تنفسی، اقدامات لازم صورت گرفته است.

او این اقدام را تلاشی برای تامین سلامت عمومی در جامعه برشمرد و ادامه داد: استفاده از این پوشش موجب پیشگیری از انتقال احتمالی بیماری به دیگر افراد می‌شود.

رئیس اورژانس فارس با اشاره به وجود برخی نگرانی‌ها در سطح جامعه در خصوص ابتلا به کروناویروس، از مردم استان خواست تا در صورت مشاهده تیم‌های سلامت با پوشش‌های یاد شده، این اقدام را به منزله نوعی اقدام پیشگیرانه تلقی کرده و دچار نگرانی نشوند، چرا که استفاده از پوشش‌های محافظتی به معنی مورد بیماری قطعی کرونا نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار