انتشار جزئیات جدید از بازی Resident Evil 3

صفحه یوتیوب پلی استیشن انگیلیس با انتشار ویدیویی به تحلیل جزئیات موجود در بازی رزیدنت اویل 3 پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر طبق گزارشات متعدد، مشخص است که بازی رزیدنت اویل ۳ تا ماه دیگر منتشر خواهد شد، حالا شرکت کپ‌کام یک حجم جدید از اطلاعات جدید را در اختیار مخاطبین خود قرار داده است. اخیرا حساب کاربری انگیلیسی پلی استیشن در صفحه یوتیوب خود ویدیویی منتشر کرده که در طی آن توضیحاتی درباره بازی جدید و مورد انتظار شرکت کپ‌کام می‌دهد. در کنار تمامی تصاویر زیبا و جذابی که از این عنوان منتشر شده، بهترین قسمت وجود جزئیات و شفافسازی در این باره با کاربران بوده است.

آخرین اطلاعات از بازی Resident Evil 3

برای شروع شخصیت نمسیس که شرکت کپ‌کام آن را بی‌رحم‌تر از مستر ایکس می‌داند، بسیار ترسناک به نظر می‌آید. این شخصیت بسیار بزرگ و سریع است که با یک حمله توسط قسمت‌های شاخک گونه بدنش بازیکن را از فاصله بسیار دور به سمت خود می‌کشد. گفتنی است که اگر شخصی تلاش کند از این کارکتر فرار کند، نمسیس به سرعت در مسیر فرد ظاهر می‌شود و جلوی او می‌جهد تا مسیرش را مسدود کند. بعضی از شخصیت‌های دشمنان نیز از عنوان اصلی این بازی به عنوان بازگشته‌اند که از احیای طراحی جالبی برخوردار هستند. از این شخصیت‌ها که در ویدیوی منتشر شده نیز قابل روئت هستند می‌توان به هانتر گاما و درین دیموس اشاره کرد. در عین حال برخی از مکانیک‌ها و فیزیک بازی نیز در ویدیو توضیح داده شده‌اند. برای مثال مخلوط کردن باروت‌ها با هم دیگر نیازی به بارگیری مجدد تیر‌ها ندارد و مانند نمونه اصلی نیست.

انتشار جزئیات جدید از بازی Resident Evil 3

این فیزیک در حال حاضر مانند عنوان بازسازی شده رزیدنت اویل دو کار می‌کند و دیگر نیازی به نگرانی برای از دست دادن زمان برای مقابله با دشمنان وجود ندارد. جا خالی دادن نیز مانند بعضی دیگر از بازی‌های این سری در عنوان وجود دارد. گفتنی است که اگر کاربران موفق شوند در لحظه مناسب از قابلیت جا خالی دادن استفاده کنند، موفق می‌شوند که موقعیتی صحنه آهسته را ایجاد کنند و از این فرصت استفاده کنند. در این بازی همچنین خطرات محیطی وجود دارد که کاربر می‌تواند از آن‌ها به نفع خود استفاده کنند و به دشمنانشان آسیب بزنند. راه آسیب رساندن به دشمنان با استفاده از این مواد، شلیک کردن به آن‌ها است. بر طبق ویدیوی منتشر شده این خطرات محیطی شامل جعبه‌های برق و بشکه‌های بنزین می‌شوند. این بازی قرار است تا در تاریخ ۳ آپریل برای کنسول‌ها و رایانه خانگی منتشر شود.

 


بیشتر بخوانید:یوبیسافت برنامه‌ای برای عرضه بازی The Division 2 روی نسل بعدی کنسول‌ها ندارد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار