ماجرای کلید زنگی که امروز در کنار دست رهبر انقلاب بود

کلید زنگی که امروز در کنار دست رهبر انقلاب بود به دستمایه‌ای جدید برای به حاشیه بردن پیام مهم رهبرمعظم انقلاب توسط رسانه‌های بیگانه تبدیل شد.

ماجرای کلید زنگی که امروز در کنار دست رهبر انقلاب بود

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رهبرانقلاب امروز در یک پیام ویدئویی از تلاش و خدمات پزشکان و پرستاران کشور تقدیر کردند.در حاشیه این پیام ویدئویی یک "کلید زنگ" به چشم میخورد که در کنار دست رهبرانقلاب و دسته صندلی بود و در بسیاری از دیدارها نیز در کنار صندلی ایشان دیده میشود و کاربرد مشخص احضار افراد خارج از اتاق را دارد.این کلید زنگ که در اتاق کار خیلی از افراد وجود دارد، دستمایه این شد که برخی تعابیر عجیبی درباره آن به کار ببرند.

مثلا خبرنگار رادیو فردا در توئیت خود این زنگ را کمک کننده به رهبرانقلاب برای تکلم دانست! توئیتی که محمدصادق علیزاده دبیرحاشیه نگار به آن اینگونه پاسخ داده است:

«‏کلید یک زنگ که در خیلی از محیط‌های دیگهٔ اداری هم وجود داره. نمونه‌ش همین تصویر دیدار با شرکت‌کنندگان کنفرانس اسلامی در سال ۸۹ که کلید و زنگ مزبور به پایه سمت چپ صندلی متصل شده»

در ادامه تصویری از این زنگ را درکنار صندلی رهبرانقلاب مشاهده می کنید:

ماجرای کلید زنگی که امروز در کنار دست رهبر انقلاب بود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۲۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
دوستان این کلید تنظیم صندلیه دستو که بذاری روش صندلیو میاری بالا میبری پایین همین، چیز دیگه ای نیست بیخودی شایعه ی دشمنان را پخش نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۰۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
بیچاره دشمنان که درک هیچ چیز را ندارند. باورکردن دشمنان یعنی شکست اطمینان به شیطان یعنی نابودی. احتیاط شرط عقل است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
خو ماجراش چیه به ما هم بگین