فلاحتکار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

هیچ تقاضای تامین برقی در تهران بی پاسخ نمی‌ماند

مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: با وجود تنگنا‌های موجود، تاکنون هیچ یک از تقاضا‌های تامین برق متقاضیان بدون جواب نمانده است.

هیچ تفاضای تامین برقی در تهران بی پاسخ نمی‌ماندرضا فلاحتکار مدیر دفتر خدمات مشترکین فوق توزیع و مدیریت مصرف شرکت برق منطقه‌ای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح عملکرد طی سال گذشته و برنامه‌های آینده حوزه برق با اشاره به موضوع تحریم‌ها و مشکلات پیش آمده گفت: برق منطقه‌ای تهران علیرغم تنگنا‌های موجود، مشکلات و کمبود‌ها، تاکنون هیچ یک از تقاضا‌های تامین برق متقاضیان را بدون جواب نگذاشته و پاسخگوی نیاز‌های متقاضیان و مشترکان بوده است.

او با اشاره به حوزه کاری گروه خدمات مشترکین این دفتر گفت: در حال حاضر بدهی‌های مشترکین به صنعت برق از طریق تهاتر با محصول سیمان تسویه شده است. ضمن آنکه جهت بررسی تامین برق متقاضیان دیماندی شرکت‌های توزیع و متقاضیان برق منطقه‌ای تهران، جلسه کمیسیون مصارف عمده برق تهران بصورت هفتگی تشکیل می‌گردد.


بیشتر بخوانید: علت قطعی برق امشب پل طبیعت چه بود؟/پیگیری رفع مشکل برقرسانی


مدیردفتر خدمات مشترکین فوق توزیع و مدیریت مصرف شرکت برق منطقه‌ای تهران در ادامه با تشریح اقدامات شاخص انجام شده در حوزه گروه کاری مدیریت مصرف این دفتر عنوان کرد: یکی از اقدامات شاخص این دفتر، قرائت برخط (آنلاین) شاخص‌های کیفیت توان برق مصرفی مشترکین علاوه بر انرژی مصرفی بوده است.

فلاحتکار افزود: با توجه به رشد مصرف در صنعت برق و تمهیدات شرکت مادر تخصصی توانیر در راستای همکاری مشترکان، برق منطقه‌ای تهران نیز برای پایداری شبکه سراسری در تابستان سال ۱۳۹۹ از ابتدای دی سال گذشته اقداماتی را در جهت اجرای طرح‌های کاهش پیک بار آغاز کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار