ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بسته‌های بهداشتی ویژه دریافت می‌کنند

مدیرکل امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از توزیع بسته‌های بهداشتی ویژه ایثارگران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،سید منصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد بر حسب وظیفه ذاتی و اخلاقی خود و در همان ساعات اولیه شیوع این بیماری با فراخوان شورای معاونین و تشکیل جلسه تصمیمات و اقدامات خاصی را اتخاذ و به مرحله اجرا درآورد.

او بیان کرد: در همین راستا همه شهرستان‌ها مکلف شدند بافرمانداری‌های و مراکز بهداشت مربوطه رایزنی و هماهنگی لازم را در این خصوص داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید افزود : همچنین همکاران ما در ادارات بنیاد در شهرستان‌های تابعه  موظف شدند نسبت به ضدعفونی ادارات ، نصب ژل ضد عفونی در درب ورودی  ادارات وواحدها و فعال‌سازی پزشکان پایش سلامت موارد مشکوک را سریعاً بررسی و مراتب را به‌صورت ویژه به مراکز بهداشت درمان گزارش تا اقدامات مقتضی صورت پذیرد .

این مسوول از اختصاص و توزیع پک بهداشتی ویژه بمنظور پیشگیری از ابتلا ایثارگران به ویروس کرونا شامل دستکش , ماسک وژل ضدعفونی به ایثارگران با اولویت جانبازان ۷۰ درصد،جانبازان شیمیایی و والدین معظم شهدا با بیماری زمینه‌ای حاد تهیه  و با حضور به درب منزل آنها اقدام کند.

او همچنین اطلاع‌رسانی مستمر به عزیزان ایثارگر از طریق پیامک و به‌ منظور پیش‌گیری از  ویروس کرونا و نیز تهیه دستکش و مواد ضدعفونی ویژه همکاران بنیاد و نیز تعطیلی مراسمات، سالن‌ها و مکان‌های ورزشی وابسته بنیاد را ازجمله دیگر اقدامات بنیاد کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد.

 

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.