امکانات سپاه روح الله آماده مقابله با کرونا

سپاه روح‌الله در صورت لزوم ۷ مرکز درمانی و ۶۰ سالن ورزشی را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌دهد.

امکانات سپاه روح الله آماده مقابله با کروناسردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به عزم جدی برای مقابله با کرونا ویروس گفت: مجموعه سپاه روح‌الله در صورت نیاز می‌تواند ۷ مرکز درمانی و ۶۰ سالن ورزشی را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی قرار دهد و همچنین این مجموعه می‌تواند ۵۰۰ تخت را در اختیار مجموعه درمان استان بگذارد.

سردار کریمی افزود: در چند روز اخیر اقدامات خوبی در زمینه مقابله با ویروس کرونا در استان مرکزی صورت گرفته و مجموعه سپاه و بسیج هم اقدامات مختلفی را در این راستا انجام داده اند.

دکتر جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی هم گفت: مجموعه سپاه روح الله استان مرکزی از امکانات و ظرفیت ها و همچنین نیروی انسانی ویژه برخوردار است که در روزهای آینده کارشناسان بهداشت و درمان از این امکانات و تجهیزات بازدید می کنند و در صورت نیاز از این ظرفیت برای مقابله با ویروس کرونا در سطح استان استفاده خواهد شد.

جلسه مشترک مسئولان سپاه روح الله استان مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در خصوص همکاری‌های دوجانبه در راستای مقابله با ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.