بهبود و ترخیص پیرمرد ۷۰ ساله مبتلا به کرونا در فراهان

اولین بیمار فراهانی مبتلا به کوید ۱۹ از بیمارستان مرخص شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بیمار ۷۰ ساله مبتلا به کرونا ویروس در فراهان که اولین بیمار مبتلا به کرونا ویروس در این شهرستان بود پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شد.

بهبود و ترخیص پیرمرد ۷۰ ساله مبتلا به کرونا در فراهان

این پیرمرد ۷۰ ساله فراهانی که در بیمارستان فرهنگ خسروانی فرمهین بستری بود پس از ۱۴ روز تلاش کادر درمان با حال عمومی خوب و توصیه‌های بهداشتی برای خود بیمار و خانواده اش از بیمارستان مرخص شد.

این بیمار سالمند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: من را با حال بسیار بد به بیمارستان فرهنگ خسروانی فرمهین آوردند و در این بیمارستان بستری شدم که پس از بستری در بیمارستان، دکتر حجتی و پرستاران بیمارستان خسروانی با تلاش شبانه روزی با جدیت با ویروس کرونا مبارزه کردند.

او افزود: اکنون که پس از ۷ یا ۸ روز مراقبت‌های نیرو‌های درمانی سالم شده ام و به آغوش خانواده برمی گردم از دکتر حجتی و نیرو‌های بیمارستان فرهنگ خسروانی فرمهین متشکرم و از مردم درخواست دارم در خانه بمانند تا این بیماری هرچه زودتر ریشه کن شود.

حجتی حجتی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان  هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این بیمار که ترخیص می‌شود اولین بیماری مبتلا به کوید ۱۹ در فرمهین است که با علائم تب خیلی شدید، سرفه‌های خشک و دیسترس تنفسی و اشباع اکسیژن پایین در حدود ۷۰ درصد به بیمارستان مراجعه کرد.

حجتی افزود: آزمایش اولیه این بیمار مثبت بود و به مدت ۸ روز در بیمارستان ما بستری شد و تحت درمان کامل قرار گرفت که به حمدالله امروز به همت زحمات کادر درمان با حال عمومی بسیار خوب و اشباع اکسیژن بالای ۹۴ درصد از بیمارستان مرخص میشود.

او اضافه کرد: از پرستاران عزیز، همکاران خدمات، همکاران آزمایشگاه و همه عزیزان شاغل در بیمارستان فرهنگ خسروانی فرمهین تقدیر و تشکر می‌کنم که شبانه روز ما پزشکان را یاری دادند و کار اصلی را این عزیزان انجام دادند.

دکتر حجتی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان ادامه داد: از همه مردم عزیز می‌خواهم که در منزل بمانند و با این کار به ما پزشکان همکار کادر درمان کمک کند تا بتوانیم در کنار هم و دست در دست به زودی کرونا را شکست دهیم و انشالله مردمی سالم در جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.