راهکارهای توصیه شده طب سنتی در فضای مجازی باید بر اساس شواهد علمی باشد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: استفاده از روش‌های توصیه شده در فضای مجازی ممکن است سلامت افراد را به مخاطره بیاندازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد  با بیان اینکه انتشار مطالب مختلف در زمینه پیشگیری و یا درمان بیماری‌ها بر پایه طب سنتی و ایرانی در فضای مجازی باید همراه با استناد به شواهد علمی باشد، گفت: باید توجه کرد هر گونه راهکار در زمینه درمان و پیشگیری از بیماری‌ها باید بر اساس سند علمی و پس از طی مراحل تحقیقاتی و آزمایشگاهی باشد.

او تصریح کرد: بر این اساس کمیته‌ای با حضور رییس دانشکده طب ایرانی و مکمل، مدیر گروه ویروس شناسی و مدیر پژوهشی دانشگاه به منظور بررسی مواد موثر در پیشگیری و درمان ویروس کرونا تشکیل شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پاسخگویی در زمینه دارو‌های موثر در درمان کووید-۱۹ و روش‌های پیشگیری از این بیماری از طریق این کمیته و پس از طی مراحل تحقیقاتی و آزمایشگاهی، شواهد علمی و تایید‌های لازم انجام می‌شود.

دکتر بدیعی از شهروندان خواست به مطالب منتشر شده در فضای مجازی که ممکن است توسط عده‌ای از افراد سودجو منتشر شده باشد توجه نکنند و سلامتی خود را به خطر نیاندازند.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار